Black Widow (2021)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Cate Shortland
met Scarlett Johansson, Florence Pugh en David Harbour

Vanaf haar geboorte is Natasha Romanova toevertrouwd aan de KGB, die haar heeft opgeleid tot het ultieme wapen en hun beste agente. Wanneer de Sovjet-Unie uiteenvalt, staat ze ten dode opgeschreven en werd ze gedwongen naar New York te verhuizen. Daar leeft ze inmiddels als freelancer en is het jaren geleden dat de Sovjet-Unie ten val kwam.

• Vanaf 5 mei 2021 in de bioscoop

Vanaf 29 april 2020 in de bioscoop (Walt Disney)

Teaser geplaatst!

avatar van kleintje 2
Prima introductie voor de eerste film van Phase 4. Een lekkere wegkijktrailer die al genoeg weet te vertellen over waar de film over gaat. kan in ieder geval niet wachten tot ik hem in de bios kan kijken. Een zekere over de top James Bond vibe. En dan Taskmaster, geweldig uiterlijk. Een keer een solo film over de Black Widow, wat na 10 jaar nu eindelijk mag gebeuren. Ik heb genoten en zal gaan genieten.

avatar van FlorisV
Alvast een leuke introductie door de Critical Drinker
Black Widow - Right Movie, Wrong Time - YouTube

Deze film is echt long overdue. Ik hoop meer te weten te komen over haar achtergrond als genetisch en anderszins gemanipuleerd proefkonijn om als superspion voor de USSR te werken.

Persoonlijk heb ik het ook altijd jammer gevonden dat Black Widow niet door een echte Russin gespeeld is. Dat stukje identiteit is altijd behoorlijk verborgen geweest ook in de Marvel films hiervoor. Misschien gaan we nu eindelijk zien wat Johansson bakt van een Russisch accent.

avatar van John Milton
Scarlett Johansson in gevecht met Florence Pugh. Ik kan nauwelijks wachten

avatar van mcdaktari
Het zal best wel weer een aardige film zijn maar ik heb het zo onderhand wel een beetje gehad met al die Marvel films Maar van de andere kant vind ik het geen straf om naar Scarlett Johansson te moeten kijken

avatar van Ajax&Litmanen1
Niet verrassend, maar de film is ook van de kalender gehaald.

Zelfs al zouden bioscopen volgende maand weer open kunnen, er is nauwelijks nog een interessante grote film over dan.

avatar van IH88
Dat wordt een druk najaar. Ik kan net zo goed mijn bed in de bioscoop zetten dan .

IH88 schreef:

Denk dat veel najaarsblockbusters die daar geprogrammeerd stonden dan worden doorgeschoven naar 2021.

'Black Widow' mogelijk toch direct naar Disney+ | Filmtotaal filmnieuws

Goede kans dat dit binnenkort op Disney+ gaan verschijnen.

avatar van kleintje 2
Kan iemand, een moderator even de nieuwe releasedatum van 6 november toevoegend?

avatar van TornadoEF5
Bijna fase 3 gezien. Ik denk dat ik vandaag de laatste twee films ga zien, en dan ben ik mee. Ik verwacht hier niet super veel van, maar kijk wel uit naar de nieuwe Marvel films die later gaan uitkomen. Hopelijk komen de Avengers ook eens samen in fase 4 of 5.

avatar van Ajax&Litmanen1
Ook 'Black Widow' vertraagd... Nu is heel 2020 in gevaar! | Filmtotaal filmnieuws

Verdomme, de release over een paar weken lijkt ook verschoven te worden. Filmjaar 2020 is een hel.

avatar van CorvisChristi
Wedden dat deze film uiteindelijk ook naar Disney+ komt?

avatar van jarno1975
Ook nog een Nederlands tintje. De Nederlandse Olivier Richters (aka The Dutch Giant) speelt hier ook in mee. Had ook al een rolletje in The King's Man (2020)

Met zijn 2.18m geen kleine jongen.