Asa ga Kuru (2020)

Alternatieve titels: True Mothers | Comes Morning | 朝が来る

Japan

geregisseerd door Naomi Kawase
met Hiromi Nagasaku, Arata Iura en Aju Makita

Het echtpaar Satoko en Kiyokazu heeft een reeks mislukte vruchtbaarheidsbehandelingen achter de rug. Uiteindelijk besluiten ze een jongetje te adopteren. Zes jaar later wordt hun gezinsgeluk bedreigd door Hikari. Zij beweert de biologische moeder te zijn van hun zoontje.

Vanaf 12 november in de bioscoop (Cinéart Nederland)

kappeuter schreef:
Vanaf 12 november in de bioscoop (Cinéart Nederland)

De bioscooprelease van Naomi Kawase's nieuwste film True Mothers van 12 november 2020 is ivm de coronamaatregelen uitgesteld. De release wordt verplaatst naar 21 januari 2021.

avatar van tbouwh
De vroegst arriverende titel van 2021 waar ik echt naar uitkijk.

Kawase zal altijd wel een beetje Koreeda-light blijven, al vind ik haar latere werk duidelijk beter. Deze heeft wel een beetje weg van Like Father, like Son, zeker geen slecht drama, maar écht beklijven deed het jammer genoeg niet.