• 8.292.667 stemmen

Met onder meer: Helen Hunt, Scarlett Johansson en Tom Wilkinson

Releasedatum: 8 december 2005

Plot A Good Woman

"Seduction. Sex. Scandal."

In het New York van de jaren dertig vertrekt een vrouw, met een reputatie om rijke getrouwde mannen om haar vinger te winden, naar de Italiaanse Rivièra. Ze raakt verwikkeld in de relatie van een jong getrouwd stel, omdat ze de echtgenoot lijkt te verleiden. Maar haar ware bedoeling ontgaat bijna iedereen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van enyaatje

enyaatje

leuk filmpje,goed te kijken,heb me best vermaakt.

hunt leek idd ouder dan ze is,en scarlett leverde geen topprestatie,al had ze zeker haar momenten.

een 6je

avatar van TragieStar.*

TragieStar.*

Geen geweldige film.

Het verhaal was best rommelig. En best saai hier en daar.

De acterus kwamen niet echt geloofwaardig over. Jammer.

Maar toch heb ik wel genoten. En de film is leuk voor 1 keer.

Ik geef 2* voor Helen Hunt en Scarlett Johansson dat was ook de voornaamste reden waarom ik de film wou zien. En ook geef ik 1* ster voor de kleding en de mooie voorwerpen en huizen enzovoorts.

Dus 3*

BBarbie

Verrassend dat de regisseur met een dergelijke topbezetting zo'n matige film kan maken. Helen Hunt is volkomen miscast. Enige pluspunten Tim Wilkinson, Scarlett Johansson en het sprookjesachtige decor van Amalfi. Al met al een tegenvaller.

avatar van EIGER3970

EIGER3970

Saaie film? Dit is de sterkste kant van deze film, zo was het in de Britse aristocratische society. Verveling!

avatar van Moviestar1979

Moviestar1979

Gebaseerd op een toneelstuk van Oscar Wilde, en de meest recente verfilming.

De acteerprestaties zijn goed. Joseph Fiennes werd benaderd voor de rol van Lord Darlington, maar liet deze aan zich voorbij gaan voor The Merchant of Venice (2004). Helen Hunt en Scarlett Johansson doen het eveneens niet slecht. Hoewel ik eerlijk moet bekennen dat een andere actrice Mrs. Erlynne's personage beter zou vertolken.

3,0 *

scorsese

Goeie film over een vrouw die naar Italië vertrekt om haar discutabele reputatie achter haar te laten. Een onderhoudend plot dat een paar prima verrassingen in petto heeft en goed in elkaar zit. Goeie dialogen over o.a. de relatie tussen man en vrouw. Een mooie locatie en uitstekend acteerwerk. De film duurt ook zeker niet te lang.

avatar van Tiany

Tiany

Wou voor de verandering eens een romantische drama proberen. Prima acteurs, maar wat een saaie film, we hebben hem met veel moeite uitgekeken.