menu

Mijn Updates +
Film / Cast en crew / Natalie Portman

zoeken in:
Natalie Portman verdient ook wel een persoonlijke topic,
Geboren in Jerusalem op 9 juni (zelfde als Depp) 1981
één van de betere jonge actrices met mooie rollen als:

Sam in Garden State
Mathilda in Leon
Alice in Closer
Sara in Cold Mountain
Evey in V for Vendetta

En het is een schatje natuurlijk

Ze viel me op in 'Star Wars', maar werd pas fan van d'r sinds 'Anywhere But Here' waar ze voortreffelijk speelt. In 'Closer' vond ik haar niet geweldig.

Moet mij nog overtuigen. Ik ken haar eigenlijk alleen van Star Wars waar ze gewoon misselijk slecht speelde, maar dat deden alle acteurs daar. Verder blijkt ze ook in Heat gespeeld te hebben, maar daar herrinner ik me haar rol niet in.

L. luchtloper
Mooie vrouw om te zien, ze kan best goed acteren en ze is zich goed aan het ontwikkelen de laatste jaren.

Misschien wisten jullie dit niet maar ze heeft als klein kind gespeeld, Mathilda dacht ik, in die actiefilm met Jean Reno "Leon".

1981 is natuurlijk wel een mooi geboortejaar!

BenicioDelToro schreef:
1981 is natuurlijk wel een mooi geboortejaar!

Kan niet anders en t' zijn nog alle mooie meisjes ook, zie ook Beyoncé Knowles, Sienna Miller

en ik zelf natuurlijk!

Ja, Ja waar zijn de bewijzen

Mijn geboortejaar zou al bewijs genoeg moeten zijn!

The One Ring schreef:
Moet mij nog overtuigen. Ik ken haar eigenlijk alleen van Star Wars waar ze gewoon misselijk slecht speelde, maar dat deden alle acteurs daar. Verder blijkt ze ook in Heat gespeeld te hebben, maar daar herrinner ik me haar rol niet in.

Hoi Rob,
Een voorproefje hieronder uit drie van haar beste rollen:
Garden State, Closer & Léon
http://www.natalieportman.com/video/fanmade/natalie_tribute_shiver.wmv
Enjoy

arkadi
Ze heeft een rol in de nieuwe film van Kar Wai Wong.

AHWA
Een van m'n favoriete actrices. Schitterrende rollen in Garden State en Closer en heel degelijk in V For Vendetta. In Star Wars is ze gewoon eye candy, maar dan wel heel fijne.

arkadi schreef:

Bron? Welke film?

Op Imdb zie ik twee nog te maken films van Wong, een met Norah Jones en een met Kidman. (Dat klinkt overigens lang niet gek.)

arkadi
eRCee schreef:
(quote)

Bron? Welke film?

Filmtotaal.nl

Film heet My blueberry nights

arkadi schreef:

Dat zou dan voor mij de max zijn, Kar Way Wong en Natalie Portman, twee van mijn favo's die samenwerken
Ik kan niet wachten.

De beste Natalie Portman film is naar mijn mening Natalie Rap

Natalie Portman is mijn favorite actrice!!!!

Vind nog steeds dat zij een van de beste kinderacteur rolletjes ooit vertolkte in leon, verder vond ik haar geweldig in closer.
Verder heb ik nog maar weinig films van haar gezien waar zij een grote rol vertolkte bv star wars en heat en ook film een film waar haar rol me niet kon boeien v for vendettta.
Verder zou ik graag de film garden state nog eens zien.
En het is natuurlijk een hele aantrekkelijke meid om te zien.

Beautiful Girls is ook aan te raden. Leon light.

En niet te vergeten haar rol in mars attacks natuurlijk

gotti schreef:
Beautiful Girls is ook aan te raden. Leon light.

Hele matige rol.

Ik moet eerlijk zeggen dat er geen (Amerikaanse) actrice is waar ik me zo aan erger, als Portman. Vooral in Star Wars en Garden State heel matig.

kos
Het is niet mn favoriete actrice maar matig is het zeker niet wat ze laat zien. of je hebt het misschien over de rollen zelf.

In Garden State speelde ze gewoon redelijk irritant, ook in Closer bakt ze er niet al te veel van. Wat mij betreft een kindersterretje dat haar pluimen verloren heeft met ouder worden.

kos
Onderhond schreef:
In Garden State speelde ze gewoon redelijk irritant, ook in Closer bakt ze er niet al te veel van.
Ze speelde haar personage gewoon prima.

In Goya's Ghosts is ze gewoon zwak, weggespeeld door Bardem.

Ze is meestal wel goed in intense scenes, maar soms weet ze zichzelf geen houding te geven bij doodgewone scenes.

Natalie is best wel een goede actrice. Natuurlijk is ze op zich geen hoogvlieger, maar haar performances in onder meer Garden State, Where the Heart is, Beautiful Girls maken die films zeker de moeite waard. Ik heb Star Wars nog niet gezien, ben ook niet zeker of ik die films ga zien. Maar het lijkt me, op grond van wat ik heb gelezen, dat het wel films zijn die de moeite waard zijn. En ik ben erg benieuwd naar haar vertolking van (toch?) prinses Amidala..

Natalie Portman moet zich naar mijn mening nog steeds bewijzen. Waar anderen haar prezen voor die rol in Garden State, vond ik dat overgeacteerde rolletje weinig naturel hebben. Geforceerd sympathiek, zeg maar. En hoewel ze dat lang niet slecht doet in films als 'V for Vendetta', wacht ik nog steeds op de grote rol die alle twijfels voor eens en altijd wegneemt.

een hele mooie vrouw is nathalie portman mijn zoontje van vier is verliefd op haar vooral als ze er als padme uitziet in star wars
hij heeft er ook het lego poppetje van,haha

Memorabel in Léon, redelijk zwak in SW en belachelijk in V for vendetta.

Garden state vond ik wel goed, maar bijlange niet dankzij portman.

Arme Natalie. Al 2,5 jaar geen berichtje voor haar in dit topic.

Maar dat dit filmpje er nog niet opstaat, begrijp ik niet.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=KpMPFGBtE7Q

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Doet ie het niet??

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=vaRoUEF0bg4

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:48 uur

geplaatst: vandaag om 00:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.