Love and Other Impossible Pursuits (2009)

Alternatieve titel: The Other Woman

geregisseerd door Don Roos
met Natalie Portman, Lisa Kudrow en Scott Cohen

Emilia is een jonge vrouw die verliefd wordt op haar getrouwde baas Jack. Nadat Emilia zwanger wordt van hem, besluit Jack van zijn vrouw te scheiden en met Emilia te trouwen. Maar hun geluk is van korte duur: 3 dagen na de geboorte overlijdt hun dochter. Emilia is kapot van verdriet maar probeert niettemin de draad weer op te pikken. Ze doet hard haar best om een band te kweken met haar achtjarige stiefzoon William, maar Jacks jaloerse ex probeert elke poging daartoe te saboteren. Lukt het Emilia om haar leven weer op te rails te krijgen?

avatar van Decec
Een goede dramafilm...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Bekende acteur Scott Cohen (Necessary Roughness)...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Perfect achtergrond muziek en geluid
(Dolby Digital)...

avatar van olbo
Niet helemaal mijn film. Het meest genoten van Natalie Portman, mooie vrouw zeg.

Goeie film waarin een vrouw een relatie begint met haar getrouwde baas. Een prima familiedrama waarbij de interactie tussen de stiefzoon en de stiefmoeder geloofwaardig wordt neergezet en voor de mooiste momenten zorgt. Misschien hier en daar wat voorspelbaar of clichématig, maar dit wordt deels goedgemaakt door Natalie Portman. Een nipte 3.5 sterren.

avatar van Lefgozer
Die Lisa Kudrow is er ook op achteruitgegaan zeg (al vond ik haar al nooit de knapste). Ze lijkt wel een kerel op de poster.

Vind het maar een smartlap hoor!

avatar van job98
Heel goed verhaal. Je ziet vaak dat het een ander perspectief heeft en de stiefmoeder de "slechterik" is maar dat was deze film helemaal niet zo. Dit vind ik één van Portmans beste filmoptredens in haar carrière en nog altijd een prachtige vrouw om te zien. Het verhaal was prima en hartverscheurend. 4*

avatar van Tiany
Beetje trieste film, werd er een beetje down van, vooral omdat er kinderen in betrokken zijn.

Goede rol van Natalie Portman, maar het verhaal is niet echt mijn ding.
Vond het een beetje te langdradig.

avatar van Phantasm
Niet echt goed en niet echt slecht, leuk om een keer gezien te hebben.

avatar van horizons
Dramatische film. Acteerwerk van Portman en Cohen is goed genoeg om de kijker erdoorheen te slepen.

avatar van DjFrankie
Inderdaad een echte drama film, druipt er continue vanaf. Verhaal is niet zo boeiend maar idd acteurs redden en maken de film.

Goede actrice: Nataile Portman.

Het verhaal was erg saai en langdradig. Heb de film niet afgekeken.

avatar van IH88
Love and Other Impossible Pursuits

Prima. Love and Other Impossible Pursuits zwelgt soms wel heel erg in zijn eigen drama, en Lisa Kudrow speelt echt een verschrikkelijk personage. En niet op een goede manier, want ze voelt aan als een karikatuur. Maar al het andere is goed, en Natalie Portman is fantastisch als vrouw die veel te verduren krijgt (soms ook door haar eigen schuld), en Portman weet van Emilia een gelaagd en krachtig personage te maken. Je leeft met haar mee, en vooral haar schuldgevoel om haar overleden dochtertje is hartverscheurend. Gelukkig zitten er ook wat luchtige momenten in de film, maar dit blijft een regelrechte drama.

avatar van =EL!ZE=
Zeker wel het bekijken waard. Bij vlagen rolde er zelfs een druppel over mijn wang.