Annihilation (2018)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Sciencefiction / Avontuur

geregisseerd door Alex Garland
met Natalie Portman, Jennifer Jason Leigh en Tessa Thompson

'Annihilation' volgt een groep van vier vrouwen: een bioloog, een antropoloog, een psycholoog en een surveillant. De groep besluit op een gevaarlijke expeditie te gaan naar een locatie waar de natuurwetten niet gelden. Het onbewoonde en verlaten gebied is de laatste plek waar de man van een van de groepsleden is geweest.

dat weet ik even zo niet:
En niet te vergeten de moslim-scene in Justice League.
Warning . Kun je dat wat uitleggen aub? Ik vond Justice League wel ok, maar behoorlijk onmemborabel. Deze film Annihilation, ga ik zeer waarschijnlijk niet kijken, ik kijk amper films onder de 3,4 sterren moviemeter / 7,0 imdb.

avatar van al-pacino's way
Weer zo'n slechte wazige film waar je de puzzelstukjes in elkaar moet passen om de verhaal te begrijpen, vind dit soort films laatste tijd veel voorbij komen en het is absoluut niet mijn soort films ik vind het zeer saai, je kun deze film vergelijken met: Under the Skin, Arrival, Mulholland Drive.

avatar van Warning
rubenhendriksen schreef:
dat weet ik even zo niet:

Hoewel Annihilation een interessant uniek concept heeft, is het zeker geen must-see. Juistem, Justice League was een behoorlijk onmemorabele film. Onder het nummer 'Everybody Knows', met de openingscredits in beeld, wordt in het begin in een scene in Engeland, een fruitstalletje, in slow motion notabene, door een skinhead omgetrapt, daarna bedreigt deze skinhead de moslimvrouw- en het kind die in de deuropening van hun winkeltje staan. Och, moslims weer in een slachtofferrol zetten. Wees anders consequent en stop er een scene in over de verschillende Pakistaanse bendes die, zonder overdrijven, meer dan duizend voornamelijk autochtone meisjes in Engeland hebben misbruikt.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Enkele berichten verwijderd, gelieve het on topic te houden.