The Thing (1982)

3,81

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door John Carpenter
met Kurt Russell, Wilford Brimley en T.K. Carter

Een Amerikaans onderzoek op Antarctica wordt verstoord doordat er door een langsvliegende Noor op een husky wordt geschoten. De hond wordt bij de andere in de kooi neergelegd, maar 's nachts muteert de hond en vermoordt alle andere honden. Het onderzoeks-team komt er achter dat er een buitenaards wezen is dat lichamen kan overnemen, maar wie heeft hij overgenomen?

1354 BERICHTEN 83 MENINGEN
avatar van jeroentjuhhhhh
geplaatst: 24 januari, 11:20 uur [permalink]
Quentin schreef:
Zonde dat Arrow opeens allerlei Shout titels uitbrengt

Why? Shout Factory is Amerikaanse markt. Zou ontzettend vreemd zijn om het om die reden te laten. Shout Factory doet het andersom ook en een onderlinge strijd is voor de consument wel fijn. De lat ligt hoog voor deze release, dus ben benieuwd wat het wordt 🙂

avatar van de grunt
geplaatst: 24 januari, 11:31 uur [permalink]
Ik ben er erg blij mee. Zéér benieuwd ook naar het nieuwe artwork, Arrow's specialiteit.

avatar van PEN15
geplaatst: 24 februari, 08:50 uur [permalink]
Futurama is typisch mijn soort humor en ik was enorm verrast dat ik nr. 24 van het laatste seizoen nog niet eerder had gezien. Aflevering <<murder on the planet express>> is zeer verrassend en spannend met vele referenties aan John Carpenter's the Thing. Bovendien een fraaie 90% op GotFuturama. Aanrader.

geplaatst: afgelopen zondag om 22:15 uur [permalink]
John Carpenter en Kurt Russel, altijd een goede combinatie. Super spannend en bij vlagen erg "smerige" special effects.