No Strings Attached (2011)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Ivan Reitman
met Ashton Kutcher, Natalie Portman en Greta Gerwig

Emma (Natalie Portman) is een drukbezette arts die een schijnbaar perfecte regeling heeft getroffen met haar beste vriend Adam (Ashton Kutcher): een seksuele relatie zonder verplichtingen. Kunnen ze echter beste vrienden blijven wanneer hun relatie meer dreigt te worden?

avatar van AnyaH
Charmante romantische komedie (feel-good-movie) over two friends with benefits. Ashton Kutcher in een jongensachtige rol en Natalie Poelman als de onbereikbare dame. Wel grappig wat hun vrienden er over zeggen. Halverwege de film verandert er iets. Heel langzaam..... gaan Adam en Emma een beetje jaloezie voelen. Hilarisch die menstruatiemix-CD, het bos wortelen en de Valentijnskaart! Zoals de meeste romcoms is het plot eenvoudig en flinterdun, maar dat hoort bij het type film. Uiteindelijk loopt het spaak en je weet pas wat je mist, als het er niet meer is! Aan het einde vindt iedereen zijn wederhelft (verrassend!). Love great spooning!

grappige film met typisch amerikaans sexgedrag

avatar van Captain Pervert
Stem verlaagd naar 2 sterren. In deze film daagt echt niemand zichzelf uit. Het is een voortkabbelend stuk gezapigheid. Ik had hem blijkbaar al eens gezien in 2011 maar niks, maar dan ook echt niks, was me bijgebleven.

Dwaas Amerikaans wicht. Regelrecht misleidend gedoe waarbij een jeugdig publiek zich hopelijk nooit door deze draak laat leiden.
Kon er nooit mee lachen en heb me geërgerd aan de verfoeilijke dialogen en het hoofd op hol brengende situaties.

avatar van Boenga
She's my sex friend.
I love you.
Shall we go to bed ?
I believe in love.
I miss you.
I don't believe in love.
I had sex with him tonight.
She's amazing in bed.
Do you prefer spooning or the missionary position ?

Zie daar de...
Movsin schreef:
verfoeilijke dialogen

...die alles zeggen over het niveau van deze film.
Inhoudelijk is er geen klein beetje uitstraling, het geheel is zo leeg als die eindeloos eenzijdige dialogen.

De meeste personages, onder andere Adams vader en zijn vriendin, zijn holle en belachelijke karikaturen.
Alleen Emma en Adam, zowel de personages als de acteurs, zorgen ervoor dat No Strings Attached toch een ontspanning zou kunnen zijn wanneer je 's namiddags ziek in de zetel ligt, met griep of met covid-19.
Wat in mijn geval dus niet zo was.

avatar van RoFFeL
Voorspelbare feel-good rom-com. Goed genoeg voor een dikke 6 en een doordeweeks avondje met je lief. Net geen 7 als je het mij vraagt, dus dikke 3 sterren!

avatar van =EL!ZE=
Hij was leuker dan ik in eerste instantie dacht. Portman en Kutcher passen leuk bij elkaar.