menu

Film / Cast en crew / Kirsten Dunst

zoeken in:
Ik weet niet of er al een topic gewijd is aan Kirsten Dunst, maar dat zal ik wel merken.
Ze heeft behoorlijk goede rollen gespeeld, en ze is er ook echt goed in.
Echte uitschieters zijn toch wel de Spiderman-films. Echt heel erg van genoten.

Ze speelt wel leuke rollen over het algemeen, maar echt bijzonder is ze niet.

Ik vind haar als actrice ook niet bijzonder, maar het is zeker een aantrekkelijk wijffie

Neh ik vind er niet zoveel aan

Als actrice zeer matig.

Naomi Watts schreef:
Als actrice zeer matig.
Waaraan ligt het, dat je haar matig vind? Ze speelt niet leuk?

Haar acteerwerk blijft in mijn ogen heel slap en ze heeft mij geen keer weten te overtuigen.

Slap wil ik het niet noemen. Ze komt nooit storend over en overtuigd op zich wel, maar ze springt er gewoon niet bijzonder uit.

Een genot om naar te kijken.

Gotti heeft gelijk, vooral in The Virgin Suicides. Heel erg ontzettend mooi is ze daar. Speelt meestal ook wel aardig tot goed.

Yep. Zelfs een filmpje als Bring it On (over rivaliserende chearleaders) weet ze nog aangenaam te maken. Een leuke verschijning die nog kan acteren ook.

JonathanTucker
Ja, ik vind Kirsten wel goed!

kos
Ubersaai vind ik.

Remi
Haar beste rol vind ik als ze speelt in 'Interview with the Vampire'

Zeer goede actrice, hopelijk kunnen we nog veel genieten van deze knappe vrouw

Doom schreef:
Zeer goede actrice, hopelijk kunnen we nog veel genieten van deze knappe vrouw
Ja, welke films staan er eigenlijk op stapel van haar? Weet jij dat soms?

Art
Uhm, Spider-Man 3 en ze gaat in de nieuwe film van Sofia Coppola spelen. Ze speelt daarin de titelrol, namelijk Marie-Antoinette. En er is nog een naamloos project met haar maar die staat pas voor 2007 op stapel.

soom schreef:
(quote)
Ja, welke films staan er eigenlijk op stapel van haar? Weet jij dat soms?

http://www.imdb.com/name/nm0000379/

Genoeg

kos schreef:
Ubersaai vind ik.
Waarom?

kos
Omdat ze de uitstraling van een bijzettafeltje heeft.

kos schreef:
Omdat ze de uitstraling van een bijzettafeltje heeft.
Dat mag u vinden, natuurlijk. Maar zelfs bijzettafeltjes hebben hun functie.

Ze doet me niet zoveel. Ze is niet slecht (er zijn veel slechtere actrices te bedenken), maar echt goed is ze ook niet.
En kerels hebben het natuurlijk gelijk over dat het 'een lekker wijf' is... Beetje jammer, want daar gaat het volgens mij helemaal niet om.

BenicioDelToro schreef:
Beetje jammer, want daar gaat het volgens mij helemaal niet om.

Nou toch ook wel hoor... Een actrice krijgt toch ook rollen aangeboden om hoe ze eruit ziet, of dat nou lelijk of mooi is

jordybeukeboom schreef:
(quote)

Nou toch ook wel hoor... Een actrice krijgt toch ook rollen aangeboden om hoe ze eruit ziet, of dat nou lelijk of mooi is
Kirsten Dunst is niet echt een mooi meisje te noemen. Ze is niet echt knap, maar krijgt wel allemaal rollen aangeboden. Kirsten krijgt dus rollen aangeboden vanwege haar talent.

Ze is niet echt knap

Volgens mij denken heel veel mensen daar anders over.

BoordAppel schreef:
(quote)

Volgens mij denken heel veel mensen daar anders over.
Tja, daar ga ik vanuit. Kirsten is wel knap, maar toch, ze is minder knap dan de meeste actrices. Ik vind toch eigenlijk, dat ze beroemd is geworden vanwege haar acteerprestaties, en dat dan pas haar uiterlijk belangrijk is.

BenicioDelToro schreef:
En kerels hebben het natuurlijk gelijk over dat het 'een lekker wijf' is... Beetje jammer, want daar gaat het volgens mij helemaal niet om.

Met mij als uitzondering, ook een heke laan die typische 'mannelijke' uitspraken. Gewoon beoordelen op acteertalent, period.

Een knappe vrouw vindt ik het ook zeker niet.

Naomi Watts schreef:
(quote)

Met mij als uitzondering, ook een heke laan die typische 'mannelijke' uitspraken. Gewoon beoordelen op acteertalent, period.

Een knappe vrouw vindt ik het ook zeker niet.
Maar haar rollen? Zijn die wel de moeite waard of niet?

De enige rol die ik de moeite waard vond van Dunst is in The Virgin Suicides.

Naomi Watts schreef:
De enige rol die ik de moeite waard vond van Dunst is in The Virgin Suicides.
Wat maakt haar rol daar zo bijzonder?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:03 uur

geplaatst: vandaag om 04:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.