menu

Film / Cast en crew / Steve Carell

zoeken in:
Steve Carel is geboren op 16 augustus 1963 in Concord. Hij is de acteur van de volgende films

The 40 year old virgin
Dan in real life
Evan almighty
Get smart
Horton hears a who (ingesproken burgemeester)
litlle miss sunschine
over the hedge: beesten bij de buren

verder heeft hij nog bij rolletjes in films zoals Bruce Almighty

zoals je ziet is hij een echte comedie acteur ik vind hem in films zoals evan/bruce almighty wel goed doen get smart en horton lijken me ook wel leuk en over the hedge is ook best leuk wat vinden jullie

neo (crew)
Het is 'Carell'.

Best een aardige acteur ja.
Maar moet dit niet bij Film>Cast en Crew staan ?

tommykonijn schreef:
Best een aardige acteur ja.
Maar moet dit niet bij Film>Cast en Crew staan ?
dat is al veranderd

Hij is best grappig, speelde een geweldige rol in Little Miss Sunshine en was wel leuk in The 40 Year Old Virgin maar voor de rest niet echt een bijzondere acteur.

The Last
Grappige kerel inderdaad. Vooral zijn ongelooflijk droog-komische rol in The Office is geweldig. Maar ook in films als Bruce Almighty, 40 Year Old Virgin, Little Miss Sunshine en Get Smart komt hij perfect tot z'n recht. Kan als geen ander een mislukkeling spelen.

Zijn bijrol in Bruce Almighty vond ik geniaal

Ook zijn andere rollen (o.a. de bovenstaande die The Last al noemde) zijn meestal leuk.

Hij is echt uitmuntend goed in The Office

Steve Carell kan gewoon lachen zonder emotie!

Lachen zonder emotie

TheShadowking
Hij is het beste in de serie The Office US. Aanrader!!

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=11TzXCWnUao

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

The Incredible Burt Wonderstone (2013)

heerlijk acteur waar ik om kan lachen. Hij is briljant in vele personages en zijn manier van doen... daarnaast zorgt zijn stem al voor een glimlach.

Binnenkort maar een lijstje maken van zijn films die ik wil zien en wil kopen.

Dick2008
Vreselijke vent. Maar hij doet ook veel stemrollen, o.a. van Gru.
9 films (van de 23) gezien, maar 5 daarvan zijn animatiefilms.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:57 uur

geplaatst: vandaag om 18:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.