• 8.612.845 stemmen

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Despicable Me 2

"Back 2 Work"

Gru (Steve Carrell), het duivelse meesterbrein, is terug en heeft zijn leven gebeterd en drie kinderen geadopteerd. Samen met zijn assistent en de kinderen beleven zij een nieuw avontuur, waarbij de Minions weer voor de nodige problemen zorgen. Een paar Minions zijn aan het lanterfanten wanneer ze een geluid horen buiten. In eerste instantie blijkt het een kat te zijn die ze bang maakt, maar vervolgens worden ze ontvoerd door een mysterieuze kracht.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

Gru (stemrol)

Lucy (stemrol)

Eduardo 'El Macho' Pérez (stemrol)

Margo (stemrol)

Edith (stemrol)

Antonio Pérez (stemrol)

avatar van Duke Nukem

Duke Nukem

Inderdaad een leuk vervolg op deel 1. De minions blijven grappig met hun onderbroekenhumor! Een leuke rol ook van Kristen Wiig, die ik altijd erg grappig vond in SNL. Ik blijf het een beetje jammer vinden dat Gru zijn schurkenrol heeft opgeofferd voor een brave vaderrol, dat neemt toch een aantal mogelijkheden weg. Steve Carell geeft Gru een leuk maar soms moeilijk te begrijpen stemmetje, ik ben wel een fan van hem! En nu op naar deel 3.

avatar van Captain Proton

Captain Proton

En ook deel 2 is schitterend. En wederom zorgen de Minions voor lachbuien en de weeskinderen voor een kleine glimlach. 'Never grow old.' Verhaal is weer prima en personages ook, maar hoe kan het ook anders. Eens kijken of deel drie deze twee delen kan overtreffen.

avatar van Brabantze

Brabantze

Deel 2 was ook weer leuk

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Een vervolg op deel 1 met meer van hetzelfde. Of meer van de minions vooral, waarvan de makers doorhebben dat ze best aanslaan bij kinderen. Deel 2 is vooral een drukke film geworden, het verhaal moet wat wijken voor gags en drukke scènes. Wie houdt van deel 1 zal hier ook van genieten, ook al is het nooit bijzonder.

avatar van eRCee

eRCee (moderator films)

Deel 1 ooit in het vliegtuig gezien en moest toen een paar keer onbeleefd hard lachen, wat me op boze blikken van m'n buurman kwam te staan. Om deel 2 kan ik nog steeds lachen, maar minstens de helft van de grappen werkt dan weer totaal niet: te flauw of al te vaak gedaan. Daarnaast helaas een dom liefdesverhaal, hou daar toch mee op. Maar die minions zijn geinige ventjes, dat moet gezegd worden.