Vice (2018)

Biografie / Drama

geregisseerd door Adam McKay
met Amy Adams, Christian Bale en Steve Carell

'Vice' volgt het waargebeurde verhaal van Dick Cheney, één van de belangrijkste vicepresidenten in de geschiedenis van de Verenigde Staten. Als vicepresident onder George Bush was hij berucht om zijn omstreden standpunten. Dick was een voorstander van de ‘War on Terror’ en de Iraakse Oorlog.

• Vanaf 28 februari 2019 in de bioscoop

kappeuter (moderator)
Vanaf 28 februari 2019 in de bioscoop (eOne)

Christian Bale als Dick Cheney.. moet niet gekker worden.

avatar van mjk87
Trailer voelt meer aan als komedie dan als drama.

avatar van Uier
Met McKay aan het roer vind ik dat geen verrassing.

avatar van Zwolle84
Kennelijk te zien op het PAC Festival. Hopelijk is deze niet zo droog als The Big Short.