menu

Film / Cast en crew / Jack Black

zoeken in:
Jack Black is een acteur die je kent van bijv. : Tenacious D: in the pick of Destiny, Envy, The School of Rock, King Kong, Kung Fu Panda (stem) en nog veel meer, ik vind het niet echt een super top acteur maar ik vind het echt niet erg als er een film van hem voorbij komt op TV, hij acteert namelijk naar mijn mening niet vreselijk (zoals ik al zei), en wat vinden jullie ervan ? er niks aan ? geweldig ? gewoon aardig ? geef hier je mening over hem.

Pastichio Rocker
Goeie zanger, maar een matig acteur.

Hij heeft wel uitstraling maar acteert te matig om voor goed door te gaan. Tja, over zangtalenten zal ik 't maar niet hebben

Ik vind hem geweldig en mijn zoontje vind (nacho libre) van hem zo geweldig,hij kijkt hem echt vaak.

Matige acteur, toch best vermakelijk.

Matige acteur inderdaad, Be Kind Rewind lijkt me wel best leuk.
Maar toch heeft hij in een paar leuke films gespeeld.

Matig inderdaad. In 'Be Kind Rewind' vond ik hem zelfs storend. In 'School of Rock' speelde hij heel aardig.

In School Of Rock speelde hij inderdaad heel aardig. In Nacho Libre vond ik hem echt slecht, maar de hele film was een flop.

Adrenal
Ik vond hem erg goed in High Fidelity. Voor de rest niet echt zo bijzonder.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=1ISYT6EeUM0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Mijn mening is dat hij in komedie films helemaal niet moet spelen want daar is hij helemaal niet leuk. Erg flauw allemaal. Vandaar dat ik weinig van zijn films heb gezien. In serieuze rollen kan hij verrassend goed acteren, zoals in bijv. The Big Year en King Kong.

Dick2008
Vervelende vent. Ik heb er 7 van gezien. Eerst ging het nog wel met films Saving Silverman en Be kind rewind. Maar toen ik Gulliver's Travels zag, toen was ik er meteen klaar mee.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:38 uur

geplaatst: vandaag om 08:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.