Kung Fu Panda 3 (2016)

Verenigde Staten / China
Animatie / Actie

geregisseerd door Jennifer Yuh Nelson en Alessandro Carloni
met de stemmen van Jack Black, Angelina Jolie en Bryan Cranston

Wanneer Po’s lang verdwenen pandavader plotseling opduikt, reist het herenigde duo af naar een geheim pandaparadijs om een heleboel hilarische nieuwe panda’s te ontmoeten. Maar wanneer de bovennatuurlijke slechterik Kai alle Kung Fu meesters begint uit te roeien, staat Po voor een schier onmogelijke taak – een heel dorp vol grappige maar onhandige broeders trainen om de ultieme bende van Kung Fu panda’s te worden.

avatar van Ajax&Litmanen1
Volledige trailer 'Kung Fu Panda 3' - Video op FilmTotaal

Niet mijn favoriete reeks, maar wel geinig. Trailer is leuk.

Vanaf 13 april 2016 in de bioscoop (20th Century Fox)

avatar van Rico120
ik ga deze film echt absoluut kijken gegarandeerd

Geweldige animatie film! De kung fu panda films hebben tot nu toe niet teleur gesteld!

avatar van Ajax&Litmanen1
Meer van hetzelfde, maar wat geeft het als het gewoon erg leuk is uitgevoerd? De personages blijven interessant & geestig en visueel ziet het er echt schitterend uit. Zeker dat slot in de andere wereld is echt fantastisch vormgegeven. Idem voor de muziek en de stemmen, die zeer passend zijn. Deel 1 was prima, deel 2 vond ik een tegenvaller, maar met deel 3 herstelt de serie zich weer. Wat mij betreft komt er ondanks dat dit wel formulewerk is nog een vierde film.

avatar van Antonev
Geestige animatie met een vermakelijk verhaal! Ben erg benieuwd of hier nog een vervolg op gaat komen.

avatar van m1701
Zeker leuker dan deel 2! Erg grappige film en dan met name naar het einde toe
3,5 *

avatar van james_cameron
Kleurrijk maar qua plot nogal flets derde deel, met te veel nadruk op goedkoop sentiment en flauwe humor. Begint erg spectaculair, maar al snel loopt de boel vast. Daar kan de fraaie animatie dan weinig meer aan veranderen. Grote namen als Angelina Jolie en Seth Rogen hebben dit keer overigens bijzonder weinig te doen.

avatar van jippie2010
Tja, gewoon aangenaam vermaak, maar niet vernieuwend ten opzichte van de vorige delen, en daar hoop je toch een beetje op. Knap gemaakt, dat zeker, maar de humor is niet zo sterk. Of waren mijn verwachtingen te hoog? *3.0

avatar van Timothyvdmeer
Meer van hetzelfde maar blijft zeer vermakelijk.

avatar van john mcclane 2
ja,,het is inderdaad wel iets van wat we al eerder hebben gezien,
maar geldt dat ook niet voor meer trilogien ?
never chance a winning team , Right?

echt super grappig was het niet,,( ja ja panda's en trappen)
Maar het is een lust voor het oog,grafisch is het elke keer weer beter.
En voor de kleintjes ( voor wie dit voor het grootste deel bedoeld is ) zullen met veel plezier de ( thuis ) bios verlaten.
De knipogen voor volwassenen die vaak in Animatie / Actie aanwezig is was niet heel erg groot.dat is wel een min.

maar het is een leuke film.genoeg te genieten.
werd er zelf wel vrolijk van.

Wat een positieve verrassing.. Heerlijk verhaal.. Verbluffende animaties.. goede actie.. En .. HUMOR!
Jammer dat de geinige stukjes uit de trailer niet in de film zelf voorkomen...
Ik denk zelfs dat ik dit het beste deel van de 3 vind.... Komt iin het illustere rijtje van vervolgen die beter zijn dan het origineel!

Jammer dat de geinige stukjes uit de trailer niet in de film zelf voorkomen...

Wat bedoel je? Alle stukjes uit de trailer komen ook in de film voor. Wellicht nog maar een keer kijken dan?

jippie2010 schreef:

Nee kijk maar eens naar de lange trailer.. Op ene gegeven moment is hij de hele groep aan het trainen een punch te doen waardoor de hele groep elkaar in 1 slag uitschakelt. Ik heb dat niet in de originele release gezien. enkel in de trailer. Of ben ik even drank wezen halen of zo haha

[/quote]

Eerlijk...? Alleen bij die scene twijfelde ik ook. Maar de rest heb ik toch allemaal voorbij zien komen. Maar het komt inderdaad wel eens voor dat niet alles uit de trailer in de film zit, of dat de poster nergens terugkomt in de film, of nog erger, dat alle grappen in de film al in de trailer zitten en dat er van de film niks meer over blijft. [/quote]

haha.... viel me bij deze film wel op.. en ik snap het niet.. want ik vond het echt grappig..

avatar van limelight73
wordt nu toch wel echt een kinderfilm. Hij kon me niet bekoren.

avatar van madreeman
Jammer dat de geinige stukjes uit de trailer niet in de film zelf voorkomen...

Dan heb je niet helemaal op zitten letten.

Ik heb die stukjes wel gezien.

avatar van JTV-kijker
Het 3e deel al van deze reeks en in tegenstelling tot heel wat andere sequels en prequels die de afgelopen jaren zijn gemaakt, vind ik deze reeks nog altijd amusant om te kijken.

avatar van Rico120
wat een film ik heb stuk gelachen

beter dan deel 1 noch beter dan deel 2 deze film steekt er boven uit
sorry voor de spoiler leuke vader zoon relatie in deze film maar dan maal 2 van vaders

Het is een korte film, nog geen anderhalf uur, maar wel vol actie. De humor was weer ijzersterk.
Enig minpuntje, ik zie veel overeenkomsten met de eerste film: Po moet zichzelf weer leren te vinden, een ijzersterke vijand die de wereld weer wil veroveren, Po die de vijand op het laatste moment verslaat in een bijna hopeloze situatie enz.
Misschien niet heel erg origineel maar wel 4 sterren waard.

Bantavoer
Na deel 1 en 2 gezien te hebben, dacht ik bij deel 3: hoop dat dit geen flop wordt. Maar integendeel. Het verraste mij helemaal. Veel humor en de spanning zat er goed in. En toch blijf ik steeds aan Yoda denken als ik Po's leermeester zie.

Behoorlijk filmpje met hier en daar wat goede 'jokes', maar tegelijkertijd een te lichte opvolger voor een derde film in de franchise te zijn.

avatar van Rouge
Erg leuk! Leuker dan 2. Het cijfer heeft mijn 7jarige dochter gegeven.

Net als bij Ice Age gaat men veel te lang door met deze reeks. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik het sowieso geen sterke serie films vind. Deel 1 viel te doen, maar daarna werd het steeds onzinniger, met te weinig leuke humor. Deze derde zag ik voorbij komen op Film1 anders had ik hem links laten liggen. Goede animatie dat wel, Simmons is als stemacteur een aanwinst, maar dan heb je het meest positieve echt gehad. Meer van hetzelfde inderdaad en spijtig genoeg is less is more is niet aan de makers besteed. We krijgen een record aantal panda's te zien en, zoals ze zelf ook opmerken,: wat lijken ze toch allemaal op elkaar! Schijnt toch nog een vrij grote doelgroep te zijn die het wel nog erg leuk vind(7.2 als gemiddelde op IMDB...).Ieder zijn ding en mijn zege hebben ze maar ik vond het vooral erg vermoeiend.

avatar van Decec
Uitstekend animatie/actie/avontuur/komedie/familie en Fantasie film...
Uitstekend mooi gemaakte animatie....
Prima vervolg...
Prima verhaal...
Perfect achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...
Super mooi HD kwaliteit breedbeeld...

avatar van Atmos
Deze moét je een x in 3D hebben gezien....
Geweldig beeld maar ook een erg leuke film .

avatar van Gang_Star
Stapje voor stapje wordt deze reeks toch wel wat minder. Kung Fu Panda 3 voelt dan ook wel behoorlijk aan als uitmelken want het verhaal is toch wel vrij zwak. Na het einde van Kung Fu Panda 2 was het dan ook wel van verre zien aan te komen dat het verhaal zich zou focussen om Po zijn vader. Inhoudelijk is er niet veel veranderd na twee eerdere delen, waardoor deel drie weinig vernieuwend is. De kenmerkende humor, met vooral Mr. Ping als uitschieter is nog altijd aanwezig gelukkig, maar stapje voor stapje worden de vurige vijf stilletjes naar de achtergrond verwezen. Best jammer eigenlijk.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Zoals wel meer sequels in een animatiereeks, wordt er meer op een (nog) jonger publiek gemikt. Wat verder van de familiefilm, zeker bij Amerikaanse animatiefilms. Ook hier is de creativiteit wat zoek en is de humor eerder op kinderen afgestemd. Die zullen er ongetwijfeld van genieten. Maar voor de filmliefhebber is hier de glans wel af.