• 11.521 nieuwsartikelen
  • 9.042.874 stemmen

Kung Fu Panda: Secrets of the Scroll (2016)

Animatie / Actie | 23 minuten

Genre: Animatie / Actie

Alternatieve titel: Kung Fu Panda: Geheimen van de Rol

Geregisseerd door: Rodolphe Guenoden

Met onder meer: Jack Black, Dustin Hoffman en Seth Rogen

Gesproken taal: Engels

Plot Kung Fu Panda: Secrets of the Scroll

De reuzenpanda Po woont bij zijn adoptievader Mr. Ping, de gans. Po droomt van zijn helden, de Vurige Vijf, die later zijn vrienden zullen worden. Voor het zover is, krijgen meester Oogway, meester Shifu en de nog jonge Vurige Vijf echter eerst te maken met een grote kungfu-krijger genaamd Boar, die voor onrust in het land zorgt.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Po (stemrol)

Mr. Ping (stemrol)

Shifu / Warrior (stemrol)

Mantis (stemrol)

Crane (stemrol)

Boar (stemrol)

avatar van Rubie2208

Rubie2208

k probeer films altijd opzich te beoordelen en zo ook deze Animatie film , dat een van de beste in zijn soort is vind ik persoonlijk. Samen met Shrek vind ik dit toch wel een van de animatie klassiekers . Een heerlijk origineel verhaal met fijne humor . De humor , het verhaal en de muziek maken deze film tot een absolute topper voor jong en oud , waar ik nog steeds van kan genieten . Ik vind het ook enorm knap hoe erg een film je weet te raken met animatie figuren, waarbij de emoties en karakters goed te herkennen zijn. Ook zit er altijd een mooie boodschap in dit soort films die jong als oud kunnen raken.