menu

Film / Cast en crew / Christina Ricci

zoeken in:
Als je het mij vraagt een ontzettend onderschat actrice.
Ze speelde eerste kleine rolletjes in films als the addams family maar ze viel pas echt op in haar rol in the ice storm (wat ik nog steeds een van de beste rollen van een kind ooit vind) haar volgende filmrol in buffalo' 66 was nog overtuigender.
Verder had ze nog leuke rolletje als sarcastisch tiener in the opposite of sex en zeer recentelijk nog in black snake moan een zeer indrukwekkende rol speelde.

Naast een ontzettend goede actrice is ze ook een erg aantrekkelijke meid die hoe ze er ook uit zal zien een bepaalde uitstraling heeft.

Wat vinden jullie van haar vinden jullie haar goed of juist slecht welke rollen vonden jullie goed of welke slecht ??

dragje
Helemaal met je eens Niethie. Ze heeft zeker talent.
Buffalo' 66 is een heerlijke film vol humor. Heerlijke actrice om naar te kijken, zowel naar haar acteerwerk als haar verschijning

Buffalo '66, The Ice Storm en Black Snake Moan wil ik allemaal nog zien. Opvallend genoeg zag ik pas een film met Ricci, zover ik weet tenminste: Sleepy Hollow, waarin ze eigenlijk geen indruk maakte. Eens kijken of die andere films een ander beeld opleveren.

Bert1
Ik vind haar erg cool, maar niet vanwege uitzonderlijke acteerprestaties. (wel: uiterlijk, persona, rolkeuzes,...)

The One Ring schreef:
Buffalo '66, The Ice Storm en Black Snake Moan wil ik allemaal nog zien. Opvallend genoeg zag ik pas een film met Ricci, zover ik weet tenminste: Sleepy Hollow, waarin ze eigenlijk geen indruk maakte. Eens kijken of die andere films een ander beeld opleveren.
Kijk ze op volgorde zou ik zeggen, eerst the ice storm dan buffalo' 66 en dan
black snake moan ieder zijn eigen smaak natuurlijk maar ik denk dat het je wel zal bevallen.

Leuke actrice
In sleepy hollow maakte ze inderdaad niet zo veel indruk maar in monster was ze goed en in ally mcbeal wel grappig

Ik kon haar en Mena Suvari nooit uit elkaar houden. Wel een interessante actrice, maar ze was wellicht veel meer bijgebleven als ze in 1998 ofzo gestopt zou zijn. Vanaf daar ging het alleen maar bergafwaards.

Daar heb ik dus helemaal niks mee... Vind 'r zelfs een beetje eng!

Dwaalman
Ik vind het in ieder geval wel een actrice met lef. 't Is geen Lindsay Lohan die alleen in tienerdrama's en romantische komedies speelt. Ze is inderdaad een beetje eng (of in ieder geval wat vreemd om te zien; daarom werd ze ook door Tim Burton gevraagd in Sleepy Hollow te spelen), maar dat vind ik ook wel weer grappig. Leuk contrast met al die modepoppen die stram van de botox over het scherm schuifelen.

niethie schreef:
Als je het mij vraagt een ontzettend onderschat actrice.
Ze speelde eerste kleine rolletjes in films als the addams family maar ze viel pas echt op in haar rol in the ice storm (wat ik nog steeds een van de beste rollen van een kind ooit vind) haar volgende filmrol in buffalo' 66 was nog overtuigender.
Verder had ze nog leuke rolletje als sarcastisch tiener in the opposite of sex en zeer recentelijk nog in black snake moan een zeer indrukwekkende rol speelde.

Naast een ontzettend goede actrice is ze ook een erg aantrekkelijke meid die hoe ze er ook uit zal zien een bepaalde uitstraling heeft.

Wat vinden jullie van haar vinden jullie haar goed of juist slecht welke rollen vonden jullie goed of welke slecht ??

Voordat ik Black Snake Moan zag, dacht ik altijd dat Christina Ricci een mismaakt kind was (sorry dat ik het zo cru zeg). Bij het zien van deze film kreeg ik haast een gezichtverlamming van verbazing. Wat een lekkere meid, zeg!

Een goede actrice is ze zeker.

Ze was ook heel erg goed in haar supporting role naast Charlize Teheron in Monster.

Een van mn favoriete actrices. En nee ik vind haar niet eng. In tegendeel, ik vind haar heel erg sexy zelfs.

Idem...

Gister nog Prozac Nation gezien. Mooie rol speelt ze daarin!

kappeuter (crew)
Jazeker! Onderschatte film.
Vergeet ook Penelope en Black Snake Moan niet. Leuke actrice.

Mijn favorieten:

The Opposite of Sex, Speed Racer, Buffalo '66 & Anything Else...

Knappe actrice, leuke rollen.

Speed Racer, Casper en Black Snake Moan 4,5*, zijn meteen ook de beste rollen van haar, vond ik.
Wil graag That Darn Cat en Anything Else zien.

Wel leuke rolletjes, en geen belabberde actrice maar een meerwaarde vormt ze nooit.

kos
Vind haar vaak juist wel een meerwaarde, maar ze speelt vaak in van die flutfilms.

Zonde, want het is een geweldig mooie dame.

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=xYb7zxVeOjo

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Around the Block (2013)

Gast
geplaatst: vandaag om 08:37 uur

geplaatst: vandaag om 08:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.