That Darn Cat (1997)

geregisseerd door Bob Spiers
met Christina Ricci, Doug E. Doug en Peter Boyle

In een klein stadje in Massachusetts wordt per ongeluk de huishoudster van een rijk gezin gekidnapt, omdat de kidnappers haar aanzien voor de vrouw des huizes. De huishoudster kan nog een roep voor hulp achter op haar horloge krassen en maakt dit vast aan de halsband van een toevallig passerende zwerfkat. Patti (Ricci) vindt de aanwijzing en met behulp van de klungelige politieman Kelso (Doug) proberen ze de daders te vinden.

Ik vond hem niet zo heel erg grappig.

Ik vond hem ook best poep. M'n moeder had hem voor m'n nichtjes gehuurd, dus ik werd een beetje gedwongen om hem te kijken.

avatar van moviefreak#1
<---Kattenliefhebber dus toch maar een 2 en bovendien is Christina Ricci altijd leuk om naar te kijken

avatar van lars-pixar
Is een keer een kat in een film als een held, dat moet ik zien samen met mijn kat