Double, Double, Toil and Trouble (1993)

Familie / Fantasy

geregisseerd door Stuart Margolin
met Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen en Cloris Leachman

De heksentweeling Kelly en Lynn Farmer moeten hun krachten bundelen om hun huis te redden voor de krachten van hun gemene tante Agatha. Agatha heeft bovendien de lieve tante van de Farmer-meisjes behekst, zodat de tweeling het klusje in hun eentje moet opknappen.

Ik heb hem pas gezien en de meisjes zijn zeer aandoenlijk als kleine schatjes.

avatar van notorious_kim
weer een van de betere olsen films. Toen ze klein waren, konden ze nog wat acteren en waren ze schattig.

Ja, die meiden zijn nog echt zo jong.. Ben best verbaasd dat ze al zo jong zo goed kunnen spelen! Zou ik niet kunnen, en die film is trouwens nog leuk! Schattige meiden toch

13 jarige meisjes die zich HemaWorst noemen... Je blijft je verbazen hier.

avatar van Marvinleeaday
Inmiddels een 20 jarige meis, maar dat terzijde. Erg leuke film met, toen nog, leuk acterende Mary-Kate en Ashley Olsen.