• 8.613.615 stemmen

Met onder meer: Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen en Tom Amandes

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Billboard Dad

"Two sisters advertise to get their dad a date...and get a whole lot more."

De tweeling Tess en Emily Tyler moeten hulpeloos toekijken hoe de relatie van hun ouders op de klippen loopt. Ze trekken in bij hun vader, maar die lijkt maar geen nieuwe vrouw te kunnen vinden. De twee meisjes bedenken dan maar een ingenieus plan om hun vader aan een afspraakje te helpen.

image

avatar van x-Michelle-x

x-Michelle-x

een hele leuke film alleen jmmr dat er niet meer mensen een bericht hebben geplaatst

avatar van MkaOlsenFan

MkaOlsenFan

Ik ben het helemaal met je eens

avatar van Ayano

Ayano

hoog gemiddelde voor zo'n flutfilmpje

avatar van JannekeB.

JannekeB.

mm, leuk omdat het Mka zijn, maar verder...

avatar van -July-

-July-

Ik vond 'm wel leuk

avatar van olsenfreakie

olsenfreakie

kei toffe film.. maar blijkbaar niet veel mense zoeken hem op

avatar van koetje boe

koetje boe

ik vond deze wel leuk, het is leuker dat ze jong zijn dan dat ze oud zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.

vooral het duiken vond ik erg leuk.

avatar van JOHNNY DEPP(L)

JOHNNY DEPP(L)

ik vond dit wel een leuke film

avatar van olsenfreakie

olsenfreakie

ik wil hem super graag zien

avatar van starszx

starszx

Ik ben gewoon een Olsenfan!!!!! Ik ben net nieuw hier op moviemeter en het eerste wat ik zoek zijn films met Starszx:P.

Een dikke 5.0 dus!

avatar van notorious_kim

notorious_kim

Nog zo'n middelmatige film van de olsen twin. Eens leuk om te zien, maar daar blijft het bij

avatar van margo1

margo1

Wat een vreselijk flauwe film! Slecht geacteerd, flinterdun verhaal. Gauw vergeten.

avatar van Shadowed

Shadowed

Beetje flauw.

Billboard Dad is een redelijk bekend gegeven voor kinderfilms als deze. Het verbaasd me dan ook niet dat de Olsen-sisters de rollen vertolken. Waren toch wel aardig grote sterretjes vroeger, dit soort gegevens zijn wel precies de soort waar ze in belanden. Maar goed, de film zelf vond ik eerder matig te noemen en nergens echt heel lollig.

Films als deze belanden normaal op zenders als Nickelodeon, maar daarvoor zal deze film er wel weer te goedkoop uit hebben gezien. Het ziet er dan ook niet bepaald knap of passievol uit. Regisseurs hiervoor zie ik eerder als gun-for-hires. Namen die niet echt zin hebben in dit soort producties maar toch maar even snel het geld willen verdienen. Het levert het bekende resultaat op.

Voorspelbaar verhaal, voorspelbare grapjes en voorspelbare rollen. Zat er iets in deze film dan niet uit te tekenen viel? Ik heb het niet kunnen ontdekken. Mocht ik dit als kind hebben gezien, was ik waarschijnlijk afgehaakt omdat ik zelfs toen dit soort verhalen constant zag verschijnen. Gelukkig weten de kotertjes nog het één en ander voor elkaar te krijgen. Schattige verschijningen, maar daar houdt het eigenlijk wel op.

Ik weet het, het is een kinderfilm. Het echt streng beoordelen is vreemd, want ik ben in eerste instantie niet eens de doelgroep. Ik weet het allemaal, maar geloof me, als dit een volwassenenfilm was had ik het nog lager beoordeeld. Het is leuk om af en toe het plezier te ruiken van de film, maar verder is het een uitgekauwd concept in een jasje dat nergens echt de presentatie kent om veel kinders blij te maken. Dat het zo onder de radar is gebleven, is dan ook niet onbegrijpelijk.