Billboard Dad (1998)

Familie / Komedie

geregisseerd door Alan Metter
met Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen en Tom Amandes

De tweeling Tess en Emily Tyler moeten hulpeloos toekijken hoe de relatie van hun ouders op de klippen loopt. Ze trekken in bij hun vader, maar die lijkt maar geen nieuwe vrouw te kunnen vinden. De twee meisjes bedenken dan maar een ingenieus plan om hun vader aan een afspraakje te helpen.

een hele leuke film alleen jmmr dat er niet meer mensen een bericht hebben geplaatst

Ik ben het helemaal met je eens

Ayano
hoog gemiddelde voor zo'n flutfilmpje

mm, leuk omdat het Mka zijn, maar verder...

Ik vond 'm wel leuk

avatar van olsenfreakie
kei toffe film.. maar blijkbaar niet veel mense zoeken hem op

ik vond deze wel leuk, het is leuker dat ze jong zijn dan dat ze oud zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.
vooral het duiken vond ik erg leuk.

avatar van JOHNNY DEPP(L)
ik vond dit wel een leuke film

avatar van olsenfreakie
ik wil hem super graag zien

Ik ben gewoon een Olsenfan!!!!! Ik ben net nieuw hier op moviemeter en het eerste wat ik zoek zijn films met Starszx:P.
Een dikke 5.0 dus!

avatar van notorious_kim
Nog zo'n middelmatige film van de olsen twin. Eens leuk om te zien, maar daar blijft het bij

avatar van margo1
Wat een vreselijk flauwe film! Slecht geacteerd, flinterdun verhaal. Gauw vergeten.