I Love Your Work (2003)

geregisseerd door Adam Goldberg
met Giovanni Ribisi, Franka Potente en Christina Ricci

Filmster Gray Evans wordt gek van zijn succesvolle leven. Altijd maar in de spotlights staan, gestalkt worden en bovendien is zijn vrouw, tevens actrice, verwikkeld in enkele liefdesrelaties. Gray wordt steeds labieler en raakt geobsedeerd door het leven van zijn allergrootste fan, filmstudent John, en dringt zich in het leven van hem en zijn vriendin.

avatar van Gehenna
Het regiedebuut van Goldberg heeft een donkere grimmige film opgeleverd. Hier en daar doet 'ie wat arthouse-achtig aan en soms wat saai. Toch is het een redelijke film geworden die laat zien wat beroemd zijn kan teweegbrengen. Goed acteerwerk van G. Ribisi! 3

avatar van The_Game
Erg goed verhaal over een filmster die langzamerhand "doordraait". De film zelf heeft alleen veel lange, wat saaie stukken en daarom is het moeilijk je aandacht erbij te houden. Het is de bedoeling dat je erg met Gray mee gaat leven, alleen dit lukte mij niet echt. De "bijrol" van Christina Ricci vind ik wel erg sterk.

Ik geef de film toch 3.0*

avatar van Bubblez
Nou, ik hem deze net gezien en vond het werkelijk slaapverwekkend. Het verhaal is rete-vaag en het totaal erg onbevredigend. Jammer voor alle goede acteurs!