Bucky Larson: Born to Be a Star (2011)

Alternatieve titel: Born to Be a Star

geregisseerd door Tom Brady
met Nick Swardson, Christina Ricci en Don Johnson

Een nerd uit een klein stadje ontdekt een groot familiegeheim: zijn rustige en ingetogen ouders blijken bekende pornosterren te zijn geweest in de jaren '70. Dit geeft hem inspiratie om het noorden van Iowa te verlaten en naar Hollywood te trekken, in de hoop in hun voetsporen te kunnen treden en de grootste pornoster ter wereld te worden...

avatar van jarno1975

Ondanks de bekende namen (Stephen Dorff speelt er ook nog in mee) is dit uitgaande van de trailer om te

avatar van tommykonijn
Nieuwe Happy Madison Productie.

avatar van jarno1975
Op 18 augustus kan Bucky Larson vermeden worden in Nederland...

Betekend dat dat deze film pas over een jaar naar Nederland komt?

avatar van MH040
Dit schijnt één van de slechtste films OOIT te zijn.

Hans S.
MH040 schreef:
Dit schijnt één van de slechtste films OOIT te zijn.

Hé, avatarjatter!

Dit schijnt inderdaad heel erg slecht te zijn. Misschien toch maar eens kijken, ik heb al een tijdje geen baggerfilm meer gezien...

avatar van filmsz
Schijn bedriegt in dit gevalletje, kneuzig maar best genietbaar, die chewbaka ofzo..

avatar van TEN JI
Geweldig gedaan deze film. Hierbij meld ik wel dat ik redelijk fan ben van Happy Gilmore producties. Zulke typetjes neerzetten vergt én moed en talent. En ja, ze bestaan, dus ook zulke scenario's mogen overdreven en verfilmd worden. Daarnaast vind ik het leuk hoe de films van Adam Sandler altijd één of ander moraal hebben, hoe kinderlijk simpel ook gebracht.

Echt vermijden deze film, hij is totaal niet grappig zelfs als je stoned bent is hij niet te pruimen,

avatar van kaholiic
Haha ik vond hem echt geweldig, leuke, grappige film!

avatar van barcam
Onderbroekenhumor met zeer genante situaties. Is een enorm onnozele film met puberale humor maar toch paar keer moeten mee lachen.

avatar van schumacher
Het is idd een onnozele film maar ondanks dit alles heb ik toch een paar keer moeten lachen, ge moet er maar opkomen op zoiets gek alweer.
Tis een middelmatige film, gewoon voor de zotheid alleen van dien bucky moet ge deze eens gezien hebben. .

Retarded.

Maar je kan de film in ieder geval niet verwijten dat hij er niet vol voor gaat. Swardson is ook redelijk geschikt om een film als deze te dragen, hij liet eerder in kleinere rolletjes al zien dat hij weinig tot geen schaamte kent.

Platvloers is het absoluut, maar bijna op een verfrissende manier. Geen rem op de humor, geen halfbakken werk. Bijrolletjes zijn ook alleraardigst, al is dit uiteindelijk toch vooral een one-man show geworden.

Verhaaltje wordt gelukkig ook tot een minimum gereduceerd, enkel op het einde komt er een flauw moraaltje om de hoek piepen. Gelukkig krijgt het zo weinig aandacht dat het de rest van de film niet echt in de weg gaat staan.

Humor waar vele mensen hun neus voor zullen ophalen, kan niet zeggen dat ik dit zelf nu het einde vind, maar ik kan het enthousiasme waarmee de film gemaakt is wel appreciëren. Liever dit dan de wat bravere, uitgebalanceerdere pogingen.