menu

Film / Cast en crew / Monica Bellucci

zoeken in:
speranza
Hoe is het mogelijk dat er nog geen topic voor deze oogverblindend mooie actrice is geopend? Ze is daarnaast ook een uitstekende actrice. Dat heeft ze met name in Irréversible (2002) en L'Appartement (1996) laten zien. Bij sommige andere films waarin ze speelt zie ik dat alleen haar schoonheid als pluspunt van zo'n film wordt genoemd. Daarmee wordt haar acteertalent tekort gedaan. In Malèna (2000) hoefde ze alleen maar mooi te zijn. Dit is een ondergewaardeerde film, zoals ik bij deze film uitvoerig heb gemotiveerd.

Pastichio Rocker
*fap fap fap*

606

Welke taal spreek je.

Faplands ...

606
Quido schreef:
Faplands ...

Oke dat is een mooie taal zag

speranza schreef:
Dat heeft ze met name in Irréversible (2002) en L'Appartement (1996) laten zien.

Mijn persoonlijke top 10 maakt het neerzetten van mijn mening overbodig.

Vind het geen goede actrice, ook qua looks wordt ik er niet bepaald warm van. Vooral veel te statisch, de uitstraling van een ijspegel en haar rollen tot op heden niet overtuigend gevonden.

Pastichio Rocker
Kom eens uit die kast joh.

Of kijk Asterix en Obelix, mission Cleopatra

Madecineman (moderator)
Mjah, toen ik Shoot 'em Up zat te kijken (waarin ze een hoertje speelt) dacht ik toch wel; "Monica... Monica, dit kan echt niet meer hoor!" Verder is het daarnaast gewoon geen echte goede actrice vind ik, dus vrees een beetje voor haar toekomst.

Ik snap vooral niet waarom iedereen Belucci zo mooi vind. Wat er nou zo speciaal aan haar uiterlijk moet zijn, ontgaat me echt volledig. Voor de rest vind ik haar ook geen bijzonder goed actrice trouwens.

Ik zie er ook niet bepaald enig acteertalent in. Ze ziet er knap uit (al is ze niet helemaal 'mijn type' vrouw), maar bij veel van haar rollen had ik toch het gevoel dat er beter iemand anders gecast had kunnen worden.

Acteertalent zie ik er ook bijster weinig in en kwa schoonheid valt het wel mee maar niet bepaald mijn type.
Gun haar niks slechts maar haar neem ik niet serieus bv in shoot 'em up, hoer? voor de rest heb ik the brothers grimm van haar gezien en die andere met depardieu denk ik maar weet niet meer.

speranza

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=RYujLVFctw0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

@speranza:

Bellissimo!

Monica Bellucci is de mooiste vrouw ter wereld en Vincent Cassel the luckiest bastard ever, punt uit.

Madecineman schreef:
geen echte goede actrice
Dude, waar zat jij met je hoofd toen je Irréversible keek

Dat ze soms in commerciële films speelt of 'ge-miscast' wordt vind ze zelf overigens geen probleem, zie haar eigen uitleg in Avro's Close Up De Rode Loper (doorklikken naar +- minuut 35)

Chris81
Er mooie vrouw

Het is een inderdaad een mooie vrouw, maar ik ben het met Naomi Watts eens dat ze (nog) niet heeft overtuigd met haar rollen.

Madecineman (moderator)
DwarreI schreef:

Vertel het maar, ik heb Irréversible niet gezien Spreekt me ook niet bijzonder aan verder dus...

DwarreI schreef:
De film is goed, maar haar acteerprestatie is nou weer niet zo geweldig. Niet slecht, maar ook niet bijzonder.

Een gruwelijk mooie actrice als Bellucci wordt vaak verward met een goede actrice. Ik heb nu een film of 5 van dr gezien en vind dr nooit geweldig eigenlijk. Dat accent komt ook best duf over. Maar ik vind haar de mooiste vrouw op aarde en dat is voor mij reden genoeg om toch naar films van haar te blijven kijken.

speranza
Ik vind de rol van Monica Bellucci in Irréversible heel overtuigend.

hoe ze acteert weet ik niet:
ik ben altijd volledig in de war van haar schoonheid

als je hier mee bedoelt wat ik denk dat je bedoelt.....

speranza
Dat kan ik me heel goed indenken. In Malèna hoeft ze alleen maar mooi te zijn.

en dat is ze verdorie, dat is ze!!

kappeuter (crew)
Trailer Été Brûlant, Un (2011)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=QNTKOLO0g2Q

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:02 uur

geplaatst: vandaag om 12:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.