Nekrotronic (2018)

Australië
Sciencefiction / Komedie

geregisseerd door Kiah Roache-Turner
met Monica Bellucci, Ben O'Toole en Caroline Ford

Finnegan is de grootste demonenjager, de Nekromancer, ter wereld, maar heeft zich intussen ook bij de donkere kant gevoegd. Ze ontdekt als eerste dat kwaadaardige geesten het internet hebben geïnfiltreerd. Nu, jaren later, mengt Howard North zich in de strijd, geholpen door de twee Nekromancers Molly en Torquel. Ze moeten de digitale demonenplaag een halt toeroepen en Finnegan verslaan, alvorens deze de zielen van miljoenen mensen, verslaafd aan hun mobieltjes, verslindt.

Aangekocht door WW Entertainment (voorheen eOne).
Release in 2019.