Angel of Mine (2019)

Australië / Verenigde Staten
Drama / Thriller

geregisseerd door Kim Farrant
met Luke Evans, Yvonne Strahovski en Noomi Rapace

Lizzie heeft zeven jaar geleden haar dochtertje moeten afgeven. Nu stuit ze plots op het meisje Lola, dat als twee druppels water op haar kind gelijkt. Steeds meer verliest Lizzie de greep op de werkelijkheid wanneer ze denkt dat haar dochter nog in leven is. Terwijl ze over het voogdijschap over haar zoon vecht, groeit haar obsessie met Lola en ze sluit vriendschap met diens moeder.

avatar van Pazmaster
Een prima thriller over een moeder die haar dochter is verloren. Wanneer ze denkt dat ze haar dochter heeft gezien groeit haar obsessie voor het meisje...
Een langzaam opbouwende spanning, een redelijk einde en een uitstekende rol van Rapace.

avatar van bestgekker
Zeer goede film, spannend, meeslepend en een onverwacht einde.

4 sterren van mij!

avatar van AniSter
Op de filmposter hadden ze de namen van de twee dames wel mogen wisselen....
Spannend, een escalatie was voorspelbaar, maar toch een onverwachte draai aan het slot.

avatar van Brabants
Angel of Mine was op zich een prima thriller. Gezien het plot en de voortgang hiervan had ik qua wending iets totaal anders verwacht. Het viel me qua stijl en verwachtingen wat tegen. Niet dat het altijd pittig hoeft te zijn, maar ik vond dit wel erg simpel van aard. Wellicht schuilt hier ook wel wat kracht in? Ik laat het in het midden. Het houdt me qua beoordeling wel wat tegen om het als een zeer goede film te hebben ervaren.

avatar van Ralf81
Een gemiddelde thriller, maar een die wel tot het einde toe blijft boeien. Je wilt als kijker toch weten waar het naartoe gaat.

avatar van filmkul
Redelijk sterk drama/thriller. Het verhaal zit best goed in elkaar en Farrant weet het prima over te brengen aan de kijker. Het bouwt het verhaal goed op en sleurt je mee in misère van de hoofdrolspeelster. Ook weet hij je te laten twijfelen en te balanceren tussen mededogen en afkeer tegen de hoofdpersoon. De uiteindelijke climax is verrassend. Je houdt als kijker nog wel de vraag “en nu?”. Het acteerwerk is verder prima. Rapace zet een prima rol neer. Evans helaas wat minder. Aanrader. 4.0