menu
Volg jij MovieMeter al op Facebook?
Mis niets over je favoriete films en blijf op de hoogte van de nieuwste releases op onder andere Netflix.
MovieMeter op Facebook

Film / Cast en crew / Will Smith

zoeken in:
Bart Simpson
Bij Hancock (2008):

Will Smith...

Houd op met slechte films maken!!!!

Bart Simpson...

Hou op met domme berichten te plaatsen!

Bart Simpson
Ik vond zijn 2 laatste films: I Am Legend en Hancock niet erg geslaagd. Maar ja, dat is mijn mening

I Am Legend vond ik een goede film.....hancock viel me enorm tegen had er veel meer van verwacht.

Goede rapper trouwens

zjin raptalenten, daar valt over te twisten... maar ik vind hem in bijv Hitch en I am Legend wel relaxt... hancock moet ik nog zien

Goh, ik vond hem in Hancock juist erg goed acteren.

Nomak
Zwaar overschatte acteur.
In The Pursuit of Happyness vond ik hem wel heel goed.

JGB
als je Will Smith beschrijft als zwaar overrated, is er iets mis met jouw denk ik...
niet veel personen met zo veel talent en of je dan van zijn stijl houd is een andere zaak...

Frech Prince of Bel-Air: onwaarschijnlijk succes over de hele wereld! Niemand die het beter zou doen dan Will.

Muzikaal: smaak blijft smaak maar Will heeft belachelijk veel succes gehad met hits als: Miami, Gettin' Jiggy Wit it, Men in Black, Wild Wild West en recentere hits als Switch,...

And Action: Men in Black, Bad Boys, Pursuit of happyness, I am Legend, I Robot, Ali (!!), Independence day, Hitch, Wild Wild West, Enemy of the State, Hancock,..
draai of keer het zoals je wilt, maar mij ga je niet wijsmaken dat een persoon als Will Smith "zwaar overschat" zou zijn...

grtz

Nomak
In The Pursuit of Happyness vond ik hem heel goed zei ik al.
Fresh Prince of Bel-Air reken ik niet bij films, ben zelf een fan van de serie.

Ik heb het met overschat enkel over zijn films want naar zijn muziek luister ik niet.
En ik vind hem als acteur tekortkomen. Hij overtuigt me niet, bij Bad Boys valt dat nog zeer goed mee omdat het allemaal komisch is.
Maar die "serieuze" rollen van hem had bijvoorbeeld Denzel Washington veel overtuigender kunnen neerzetten.

Kevin13
Fresh Prince of Bel Air Will Smith Dance

vond hem ook goed spelen in Independence Day, I Am Legend en nog andere films. Zijn grootste miskleun was Wild Wild West.

JGB
@ Nomak:

Ok, maar Will is dus totaal (in 't algemeen zeker niet) overschat...

Fresh Prince is toch acteer werk ?
en aan Denzel Washington moet je ook niet vragen om films te doen als Bad Boys.. Will kan deze wél en kan daarbij nog eens overtuigend overkomen bij serieuze films..

Ok dat Denzel Washington bij deze serieuze films nog overtuigender de brug over komt, maar daar stopt het dan ook voor hem...

Pas op, ik ben een grote Denzel fan, maar hij moet gewoon blijven bij de genres die hij doet

Will is talentvoller dan vele andere Hollywood mensen.

Nomak
Ok, dat Will talent heeft, daar bestaat geen twijfel over.
Maar hij kiest soms de verkeerde rollen. Ik vind hem in sommige films niet geloofwaardig overkomen. Dat zal waarschijnlijk wel komen omdat ik me altijd probeer voor te stellen hoe Denzel die rol zou spelen. En tja, in de serieuzere films zou hij het nu eenmaal beter doen.

Voor de rest is Will dik in orde. Overschat is misschien niet het perfecte woord. Ik denk dat "iets te overgewaardeerd" een betere omschrijving is voor wat ik bedoel.

will is gewoon the man, woppa

JGB
woppa

Pastichio Rocker
Will Smith zou eens een bad guy moeten spelen.

Pastichio Rocker schreef:
Will Smith zou eens een bad guy moeten spelen.

Daar zeg je een waar woord. Will is een charismatisch acteur, maar ik ben benieuwd hoe hij al bad guy zal zijn.

Leuke acteur, maar ik von Hancock echt zwaar k*t

Vind ik een bangelijke acteur, al zijn films hebben mijn niet teleurgesteld.
Als hij de bad guy speelde dan misschien was die hetzelfde als Denzel Washington in training day,geweldig tot en met
Hancock was best een leuke film hoor

Will Smith is echt tof, alleen speelt hij idd altijd the good guy of de grappenmaker. maar hij heeft zo'n goeie uitstraling

Ik heb helemaal niets tegen Will Smith zelf, maar wel tegen de films waarin hij speelt. De scores staan op volgorde
Ali 3.5* (zeer goed)
Enemy Of The State 3* (goed)
I Am Legend 2.5* (matig)
Bad Boys 2* (net niet voldoende)
Bad Boys 2 2* (net niet voldoende)
Hancock 1.5* (ondermaats)
Shark Tale 1.5* (ondermaats)
Men In Black 1* ( zeer zwak)
Men in Black 2 1* (zeer zwak)

Bart Simpson schreef:

Bij Hancock
Will Smith...
Houd op met slechte films maken!!!!

Hij maakt de films niet.. Hij acteert ze. Zijn acteerprestaties goed, enkel vind ik de film op zich onvoldoende.

De makers van Hancock gaan aan een 2de deel van Hancock werken. In 2012 of 2013 zou de film in de bios zijn. Ook de regisseur Peter Berg zou gezegd hebben dat hij weer de regisseur wordt. En Will Smith is er ook weer bij. En Bad boys Deel 3 is in de maak ze zijn bezig met een script aan het schrijven voor Bad boys 3 dat kan dan nog wel lang gaan duren voordat Bad boys 3 in de bioscoop komt. Voor de rest kan ik ook nog niet zeggen of I am legend Deel 2 gaat komen. Will Smith zegt dat. I am legend Deel 2 denk ik dat niet meer gaat komen omdat het alleen maar een gerucht is tot nu toe.

Kan hem eigenlijk sinds een van arrogantie doorwrongen optreden op Live 8 nog maar moeilijk uitstaan. Bagger als Hitch en I Am Legend maken het daar niet beter op.

Vergeet iedereen hier zijn topprestatie in Seven Pounds? Echt geweldig geacteerd naar mijn mening.

pumpking
Will Smith is één van mijn favoriete acteurs.
Hij straalt in elke rol of het nu humor, actie of drama is, altijd meer uit dan de anderen.
En komt altijd geloofwaardig over en je kunt gewoon niet indenken dat hij acteert. Het is net of alles echt is.
Denk ik maar aan the Pursuit of Happyness die ik daarnet bekeken heb...

606
Aantal titels om in de gaten te houden.

1. Independence Day 3 (details only on IMDbPro)
2. Angelology (details only on IMDbPro)
3. The Last Pharaoh (details only on IMDbPro)
4. Independence Day 2 (details only on IMDbPro)
5. Greenbacks (details only on IMDbPro)
6. It Takes a Thief (details only on IMDbPro)
7. Flowers for Algernon (details only on IMDbPro)
8. Welcome to the Sticks (details only on IMDbPro)
9. Monster Hunter (details only on IMDbPro)
10. Extra Protection (details only on IMDbPro)
11. Time Share (details only on IMDbPro)
12. Untitled I Am Legend Prequel (details only on IMDbPro)
13. Harold and the Purple Crayon (details only on IMDbPro)
14. Brushback (details only on IMDbPro)
15. The Billionaire's Vinegar (details only on IMDbPro)
16. I, Robot 2 (details only on IMDbPro)
17. Sisters of Mercy (details only on IMDbPro)
18. Amulet (details only on IMDbPro)
19. The City That Sailed (details only on IMDbPro)
20. Hancock 2 (details only on IMDbPro)
21. Bad Boys 3 (details only on IMDbPro)
22. The American Can (details only on IMDbPro)
23. Cooked (details only on IMDbPro)
24. My Wife Hates Your Wife (details only on IMDbPro)
25. Overboard (details only on IMDbPro)
26. The Long Run (details only on IMDbPro)
27. Uptown Saturday Night (details only on IMDbPro)
28. Unfinished Business (details only on IMDbPro)

Het grootste gedeelte van deze films produceert hij. Dus om hem te zien spelen hoef je ze niet in de gaten te houden.

606
wimnoot schreef:
Het grootste gedeelte van deze films produceert hij. Dus om hem te zien spelen hoef je ze niet in de gaten te houden.

Oke.

Vandaag zijn de opnames voor Men in black Deel 3 begonnen Will Smith en Tommy Lee Jones zijn weer van de partij. In 2012 is de film in de bioscoop te zien.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:51 uur

geplaatst: vandaag om 06:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.