• 8.254.945 stemmen

Geregisseerd door: Ang Lee

Met onder meer: Will Smith, Mary Elizabeth Winstead en Clive Owen

Releasedatum: 10 oktober 2019

Plot Gemini Man

"Who will save you from yourself?"

Henry Brogan is een moordenaar op leeftijd, werkzaam voor de NSA, die van plan is zijn carrière de rug toe te keren. Zijn opdrachtgevers willen hem echter niet laten gaan. Henry moet het plotseling opnemen tegen zijn opvolger, die wel erg veel gelijkenissen vertoont.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Yuri Kovacs

Junior (On-Set Reference)

avatar van Movie Jim

Movie Jim

Gemini man heb ik vorig jaar in de bioscoop gezien.

En nu een tijdje geleden opnieuw gekeken op DVD.

ik vindt Gemini man toch best goed.

Het einde beloofde ook best spectaculair te zijn.

Gemini man heeft een flinke vaart.

De jongere kloon van Will Smith vond ik best goed geslaagd kwam wel wat CGI achtig over.

Will Smith blijft goed acteren vindt ik zelf.

Clive Owen had ik eerst ook niet herkend.

Inderdaad veel oudere acteurs spelen in hele slechte films Nicolas Cage, Bruce Willis, John Travolta,

en zo kan ik nog wel even doorgaan.

hopelijk blijft Will Smith dit bespaard want ik vindt het een grappige en goede acteur.

avatar van wouds601

wouds601

Het eerste uur zeker 4*. veel en prima actie. je bent dan ook nog nieuwsgierig waar dit naar toe gaat. 2e uur 2*. lange oninteressante dialogen die niks toevoegen. dat trekt je helemaal uit de film helaas. totaal dan 3*. had zeker meer in gezeten naar mijn idee...

avatar van mister blonde

mister blonde

• 11939 berichten

Verrassend aardig. Vrij sterke actiescènes netjes verdeeld over de speelduur. Toffe locaties ook. Jammer dat het kloon verhaal en alles er om heen wel erg stupide is.

avatar van DragQueen

DragQueen

Kleine tegenvaller. Ik zie Will Smith altijd graag opdraven in films. Deze weet hij echter niet naar een hoger plan te tillen. Het plot is weinig opzienbarend en inspiratieloos uitgevoerd, maar de geboden actie weet nog wel voor wat entertainment te zorgen. Verder vond ik bij momenten de CGI erg ondermaats en levenloos ogen. 2 Sterren.

avatar van K. V.

K. V.

Toch nog aangenaam verrast door deze film. Zeker het eerste uur was goed. Het tweede uur was iets minder en mocht wat korter geweest zijn, maar soit. De cast deed het prima en verder zag de film er prima uit.

België werd ook nog veel gepromoot in deze film, met Luik en Stella Artois.

Prima film.