Yip Man 4 (2019)

Hongkong
Actie / Drama

geregisseerd door Wilson Yip
met Donnie Yen, Kwok-Kwan Chan en Scott Adkins

De befaamde Kung Fu meester Yip Man reist naar de Verenigde Staten. Dit omdat zijn pupil Bruce Lee daar in Seattle een Wing Chun school heeft geopend. Dit blijkt een hele uitdaging te zijn wanneer hij de lokale bevolking beledigt. Yip Man zal Lee helpen en proberen de basis te leggen voor de Kung Fu in Amerika.

avatar van eka81
oooo, kan niet wachten om deze te zien

avatar van tbouwh
Vind dit toch ook wel weer heel interessant, ook al moet ik 3 eigenlijk nog zien.
1 en 2 erg fijn.

avatar van Ozzy7
WHoooooooooooooo SUPER BRUCE LEE RULES........

avatar van HALVE TAMME.
KAPOW: nice!

avatar van Terminator05
Tot mijn verbazing een waardige afsluiter. Hier en daar hadden er wel wat zaken beter gekund, maar ik vond deze toch wel iets pakkends hebben t.o.v de anderen.

avatar van Grindhouse62
Ik heb dit 4e deel en tevens laatste deel van de filmserie vanmiddag gekeken en heeft niet in kracht ingeboet qua verhaal.Het is een prima afsluiter met vele mooie vecht scenes en prima acteerwerk. Ik heb mij er super mee vermaakt. Ik ga ze zeker alle 4 ooit nog eens herzien. Een 3.5

avatar van Movie-Addicted
Minste deel.... jammer..

Focus wordt nu gelegd op Bruce Lee volgens de regisseurs. Donnie Yen, vertelde in een interview dat hij er ook klaar mee was. In ieder geval geen films meer waar hij de actie-held inspeelt. Heel begrijpelijk ook. Vechtscene's waren oke, maar matig (ten opzichte van de andere delen..). Acteerwerk buiten de vechtscene's om was rondom B-Kwaliteit (ook slecht tot matig). Maar goed. Kijkt wel lekker weg deze final, dat dan weer wel!

Krap 3*

avatar van DreamTech
Nou toch weer prima vermaakt het is allemaal wat minder maar toch .. en scott adkins ook in een lekkere bad guy rol. Helaas dit was de laatste in de reeks ( ten minste begrijp ik er uit maar zeg nooit nooit )

avatar van schenkowiets
Deel 1 en 2 waren geweldig. Deel 3 was een tegenvaller maar dit deel maakt het gelukkig weer helemaal goed !
Ik kreeg weer het echte oudewetse ''Bruce Lee" gevoel bij deze film.