menu

Film / Cast en crew / Benicio Del Toro

zoeken in:
Spirou schreef:
Dit is toch diezelfde acteur die in die Alicia Silverstone-film speelt?

Uitgerekend een van z'n slechtste films... En zo veel slechts heeft hij niet eens gemaakt.

BenicioDelToro schreef:

Uitgerekend een van z'n slechtste films... En zo veel slechts heeft hij niet eens gemaakt.

Ik heb 'm niet gezien en betwijfel of het wel de moeite is (ben bang van niet).

Vind trouwens wel dat Benny in een hoop crappy films gespeeld heeft. Films waarin alleen zijn acteerwerk de boel nog een beetje redt.
Dat vind ik echt jammer, want ik kijk graag naar 'm.

Dit weekend voor het eerst The Way of the Gun kijken, ben benieuwd!

The Way of the Gun is de moeite wel waard hoor, vooral vanwege Benicio en James Caan. Dan is The Hunted een stuk slechter (wat mij betreft is dat zijn slechtste film...)

The Hunted moet ik ook nog zien, maar heb er niets goeds over gehoord dus schuif het nog maar even vooruit.

Spirou
The Hunted heeft nog het meeste weg van een remake van de eerste Rambo-film.

Òei, dan is het zeker niets voor mij

Het is wel een topacteur,mijn zus vind hem echt knap....ik vind hem alleen goed!

Heb gisteren The Way of the Gun gezien en was aangenaam verrast . Best een aardige film, zeker iets om over een paar jaar nog eens te kijken.

_Se7en_ schreef:
Heb gisteren The Way of the Gun gezien en was aangenaam verrast . Best een aardige film, zeker iets om over een paar jaar nog eens te kijken.

Wat vond je van de scène tussen Benicio en James Caan in die bar?

Joe Sarno: So, you the brains of this outfit, or is he?
Longbaugh: Tell ya the truth, I don't think this is a brains kind of operation.

Absoluut hoogtepunt van de film!

Hahaha, goede scène ja.
Ik vond de intakes bij de spermabank wel leuk eigenlijk.

''I'd say that's a big fucking.. excuse me.. very important qualification".

Vroeg me alleen af waar de beginscène op sloeg. Maar die was volgens mij om de hoofdpersonages even snel voor te stellen.
De film werd op een gegeven moment wel erg serieus. Was denk ik beter geweest als ze de humor er wat in hadden gehouden.
Maar al met al heb ik me erg vermaakt

Grote acteur , vond hem in fear and loathing in Las vegas geweldig , beter als Depp.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:39 uur

geplaatst: vandaag om 12:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.