menu

Film / Cast en crew / Edward Norton

zoeken in:
Een geweldig acteur met heel diverse rollen op z'n naam. Vond hem het best in Primal Fear, American History X, Rounders, The Score en Fight Club, maar uiteindelijk stelde hij nog nooit teleur.
Wat denken jullie?

Uitstekend acteur met natuurlijk memorabele rollen in AMX en Fight Club. En vergeet zijn leuke rolletje (compleet met valse zang) in Everyone Says I Love You niet.

Poisonthewell schreef:
Uitstekend acteur met natuurlijk memorabele rollen in AMX en Fight Club. En vergeet zijn leuke rolletje (compleet met valse zang) in Everyone Says I Love You niet.

Heb ik gezien. Erg komisch, vooral dat kapsel .

Ik vind Edward Norton 1 van de beste acteurs van zijn generatie, Vooral in American History X en 25th Hour vond ik hem heel goed.

Goed akteur. Vooral in Primal Fear en American History X zet hij uitermate overtuigende rollen neer.

Uitstekende acteur.
Vindt het knap dat hij altijd zo creatief zijn rol neerzet.
Ondanks dat hij Adhd heeft ( klopt toch hé ?, of heb ik dat verkeerd gehoord ), merk je er niets van in z'n films

Materny schreef:

Ondanks dat hij Adhd heeft ( klopt toch hé ?, of heb ik dat verkeerd gehoord )

Zou kunnen, waar heb je dat gehoord?

Materny schreef:
Uitstekende acteur.
Vindt het knap dat hij altijd zo creatief zijn rol neerzet.
Ondanks dat hij Adhd heeft ( klopt toch hé ?, of heb ik dat verkeerd gehoord ), merk je er niets van in z'n films

Er zijn veel vormen van ADHD, bij de lichtste vormen merk je het niet eens, zelf heb ik ook een lichte vorm en aan mij merk je er helemaal niets van.

Halcyon schreef:

Zou kunnen, waar heb je dat gehoord?

Volgens mij eens op tv.
Maar heb een korte sweep gehouden op het net maar kon niks vinden.

J.S. schreef:
bij de lichtste vormen merk je het niet eens, .

Dat verklaart het misschien als het waar is van Edward

Duo Maxwell
Top acteur vooral in

25yh Hour
FightClub
American Histroy X
Rounders

en vergeet zijn rol in The people vs. Larry Flint niet

Meesterlijke acteur !
Niet zozeer in American History X(wel goed verder hoor) maar in Primal Fear, Fight Club en The Score vond ik hem heel goed spelen !

Mudrlooz schreef:
en vergeet zijn rol in The people vs. Larry Flint niet

Inderdaad. Dat slotpleidooi...pure klasse!

Klasse in de film "The score" samen met Robert de Niro

Speelt weergaloos in American History X.

Een van de betere acteurs die geboren is na 1965, samen met onder anderen Benicio del Toro en Jeffrey Wright. Het maakt de film 'The Score' zo bijzonder dat drie generaties topacteurs (Brando - DeNiro - Norton) samenspelen. De film an sich vind ik trouwens niet zo bijzonder...

Scratt
Ik ben zeker een fan van hem. Derek Vinyard is een ongelooflijk sterk personage en "ons debieltje" in The Score is zo origineel en grappig Sommigen vinden het blijkbaar raar dat hij zo'n goed acteur is ondanks hij ADHD heeft ? wel er zijn heel veel mensen met ADHD.. is niet een serieuze ziekte ofzo hoor, 1 op 20 mensen heeft het en lijden meestal een normaal sociaal leven

Een van de beste acteurs op dit moment! Overweldigend spel met AHX, 25th hour en Fight Club als favoriet!

Edward Norton is zeker een van de beste acteurs, jammer dat hij nu wat mindere films uitzoekt

Goeie acteur was ook top in de film "The Score"

kArIzMa_TuRk
in: Fight Club, American History X, Italian Job en Keeping the Faith.. heeft hij echt geweldig geacteerd.. hij is gewoon 1 supergoeie acteur geen woorden

606
edward in een glansrol als deze.

top acteur.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.poster.net/norton-edward/norton-edward-photo-edward-norton-6201816.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Een dvd aanschaffen omdat er een bepaalde acteur in meespeelt? Ook als het genre van de film je niet helemaal aanstaat?
Voor mij behoort dat tot de mogelijkheden. Alleen om Norton een bepaalde film toegevoegd aan mijn (niet zo hele grote) collectie. Geweldige acteur.

Geweldige acteur inderdaad en zeker een van mijn lievelingsacteurs. Prachtige rollen gespeeld in onder andere 25th Hour, Fight Club en American History X.

Zijn beste rol is in Fight Club (en American History X). Wel erg irritant in Down in the Valley

Tot nu toe nog geen enkele zeer negatieve reactie gelezen over Norton. Verwacht ook niet dat dat gaat gebeuren.
Is "Keeping the faith" de enige film die Edward Norton geregisseerd heeft of zijn er nog meer?

Edward Norton is gewoon een superheld. Een legende teminste dat zou hij moeten zijn. Ik heb gister the Illusinist gekocht en gezien en weer genieten van deze man. Met meneer Depp een van de beste acteurs van deze tijd.

Edward Norton is mijn absoluut favoriete acteur! Wat een geweldige rollen zet hij neer, wat zie ik hem graag acteren! 25th hour, AHX, Rounders, The score en natuurlijk Fight Club. Zal één van de vele ondergewardeerde acteurs zijn van Hollywood... waar blijft die Oscar???

Samen met Johnny Depp en Denzel Washington absoluut de beste acteurs van deze tijd!

1 van mn favoriete acteurs, dat zeker!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:19 uur

geplaatst: vandaag om 13:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.