The Apple Pushers (2011)

Documentaire

geregisseerd door Mary Mazzio
met de stem van Edward Norton

"The Apple Pushers" volgt de inspirerende verhalen van vijf allochtone verkopers die verse groenten en fruit naar New York brengen. En dan met name de wijken waar het vinden van een rijpe, rode appel een serieuze uitdaging is, en obesitas een gemeengoed is. Deze kleine ondernemers, afkomstig uit Ecuador, Rusland, Mexico en Bangladesh zijn het hart van een unieke stedelijke strategie, 'The Green Cart Initiative', die als doel heeft om de beschikbaarheid van verse producten in de achtergestelde gemeenschappen te verhogen en het obesitasprobleem te bestrijden.