menu

Film / Algemeen / Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)

zoeken in:

Geralt of rivia
Bram0108 schreef:
Ik zoek een mysterie/thriller. Laatst heb ik The Girl with the Dragon Tattoo en Seven gezien, deze vond ik erg goed. Heeft iemand tips?
de scandinavische millenium films

Män Som Hatar Kvinnor (2009)

Flickan Som Lekte med Elden (2009)

Luftslottet Som Sprängdes (2009) ik heb deze gelezen maar de films kunnen erg goed zijn

The Shining (1980)
Dit is een echte klassieker ?

Secret Window (2004)

Schijnt volgens mijn moeder erg goed te zijn

The Girl on the Train (2016)

Bedankt voor de reacties! De eerste millenium heb ik zondag gezien, de vervolgen kijk ik zeker. Gone Girl vond ik trouwens ook erg goed. Prisoners en The Ghost Writer heb ik al staan. The Shining wil ik denk ik wel zien, maar horror is niet zo mijn genre.

Geralt of rivia
Bram0108 schreef:
Bedankt voor de reacties! De eerste millenium heb ik zondag gezien, de vervolgen kijk ik zeker. Gone Girl vond ik trouwens ook erg goed. Prisoners en The Ghost Writer heb ik al staan. The Shining wil ik denk ik wel zien, maar horror is niet zo mijn genre.
en secret window dan die heb ik ook genoemd

Deze is ook wel apart volgens ma

Left Behind (2014)

Heeft iemand aanraders met ''dezelfde'' realistische benadering op rouw als Manchester by the Sea?

kappeuter (crew)
SanderPuntCom schreef:
Heeft iemand aanraders met ''dezelfde'' realistische benadering op rouw als Manchester by the Sea?

La Stanza del Figlio (2001)
Love Liza (2002)
Ordinary People (1980)
Demolition (2015)
Tonio (2016)

In De Site > Algemeen > Een film over hoe te slagen en niet op te geven:

Ik werk voor een Bedrijvencentra en kantoren te huur • Vind goed commercieel vastgoed - matchoffice.nl. Ik moet het team een ​​film laten zien over hoe te slagen en niet op te geven. Gelieve een goede film te adviseren. Het was goed als het verbonden was met onroerend goed

In Film > Toplijsten en favorieten > Suggest me some good inspirational movies to watch.:

Hey Guys! This weekend, I am thinking to watch any motivational movie that can refresh my mind and increase my work efficiency. Suggest me some good inspirational movies to watch.

geplaatst:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ben opzoek naar een horror met een beetje Gore, of van die horror films die een beetje vreemd zijn .. films die ik goed vond op dit vlak ;
Midsommar, hereditary, terrifier, ghost land (2018) & get out.

Qua humor en Gore vond ik leuk ; Evil dead (2013) drag me to hell,

geplaatst:
princesspeach.

In dit topic kan je genoeg inspiratie opdoen. Good luck!

kappeuter (crew)
geplaatst:
princesspeach schreef:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ben opzoek naar een horror met een beetje Gore, of van die horror films die een beetje vreemd zijn .. films die ik goed vond op dit vlak ;
Midsommar, hereditary, terrifier, ghost land (2018) & get out.

The VVitch: A New-England Folktale (2015) (te zien op Netflix)
Låt den Rätte Komma In (2008)
The Wicker Man (1973)
The Changeling (1980)

geplaatst:
Dankjewel .
hou niet zo van ‘ oudere films ‘ door slecht audio en rammelend camerawerk of films die zich in de middeleeuwen afspelen.
zal lat den ratte komma in, een kans geven

geplaatst:
princesspeach schreef:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ben opzoek naar een horror met een beetje Gore, of van die horror films die een beetje vreemd zijn ..

Orphan (2009)
Apostle (2018)
Bad Samaritan (2018)
Grave (2016)

geplaatst:
Hoi allemaal. Ik ben op zoek naar een film over de Vietnamese oorlog met booby traps erin. Ik ben specifiek geïnteresseerd in de booby traps.

geplaatst:
Toch geen snode plannen John Lee Hooker?

geplaatst:
Nee hoor haha je kunt ze op YouTube ook vinden dus daarvoor heb ik een film niet nodig. Maar ik vind films als Home Alone ook best wel leuk waar ze van die vallen in maken.

Flavio (moderator)
geplaatst:
Geen Vietnam wel boobytraps: Southern Comfort (1981)

geplaatst:
Thanks beiden! Platoon en Full Metal Jacket heb ik al gezien. Ik schrijf de anderen op. Nu ik er zo over nadenk, hoeft het op zich niet per se de Vietnamoorlog te zijn. Andere oorlogsfilms met booby traps ook welkom.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:19 uur

geplaatst: vandaag om 09:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.