Connected (2020)

Alternatieve titel: Connected: De Mitchells tegen de Machines

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Michael Rianda
met de stemmen van Maya Rudolph, Danny McBride en Abbi Jacobson

Katie Mitchell droomt van een carrière in de filmwereld en kan haar geluk niet op wanneer ze aangenomen wordt op de filmacademie. Haar vader Rick vindt dit echter de ultieme kans om Katie samen met het hele gezin naar de school te brengen. Hierdoor vergezellen ook moeder Linda, Katie's broertje Aaron en hond Monchi vader en dochter. Hun reis wordt verstoord wanneer alle technische apparaten wereldwijd uitvallen.

• Vanaf 7 oktober in de bioscoop

Vanaf 7 oktober in de bioscoop (Sony Pictures Releasing, via Universal)