My Spy (2020)

Komedie / Actie

geregisseerd door Peter Segal
met Dave Bautista, Chloe Coleman en Kristen Schaal

JJ is een van de meest gerenommeerde agenten bij de CIA. Maar wanneer een missie uit de hand loopt krijgt hij nog één kans zijn carrière te redden. Hij wordt op een undercoveroperatie gezet om een gevaarlijke familie van wapenhandelaars te observeren. Al snel wordt hij ontmaskerd door het moedige negenjarige dochtertje Sophie.

• Vanaf 12 maart in de bioscoop

Aangekocht door The Searchers. Verwacht in de bioscopen in 2020.

Leuke film.Maar het is geen realistisch film.