ad

Met onder meer: Pedro Pascal, Christian Slater en Priyanka Chopra

Releasedatum: 25 december 2020

• Netflix Bekijk via Netflix

Over We Can Be Heroes

"Power comes in all sizes."

Wanneer aliens de aarde binnendringen en de Heroics, een superheldenteam, ontvoeren worden hun kinderen naar een schuiladres gebracht. Niet iedereen gaat hiermee akkoord. Zo kan niets de jonge Missy ervan weerhouden om haar vader Marcus te redden. Ze slaat de handen in elkaar met de andere dochters en zonen van de ontvoerde superhelden. Met hun superkrachten als elasticiteit, de controle over tijd en het voorspellen van de toekomst pogen ze in hun missie te slagen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Dit lijkt me weer een kinderfilm van Robert Rodriguez

Precies zo'n film als Spy kids etc. Veel flauwe grappen. Alles zo nep als maar zijn kan en een boodschap om te kotsen. *De volwassen vernietigen deze wereld en de kinderen moeten het oplossen*. Leuk om met je kids van 6 tot 12 te kijken (mijne is 7 en vond het geweldig) maar daar houdt het wel mee op.

avatar van Baggerman

Baggerman

Mijn vrouw wilde dit zien en keek mee zonder ook maar enige verwachting in gegaan, maar...:

Geweldige familiefilm!!! Al de tweede familiefilm dit jaar (de eerste was De Club van Lelijke Kinderen) waarvan ik na afloop dacht: 'zo kan het dus ook!'

Ik weet zeker dat ik dit als kind geweldig had gevonden (het is wel ècht een kinderfilm!). Leuke grappen en een boodschap die helemaal klopt: *De volwassen vernietigen deze wereld en de kinderen moeten het oplossen*.

Daarnaast is dit een schoolvoorbeeld van hoe je een inclusieve film kunt maken zonder dat het irritant wordt en waarbij het niet te opzichtig gedaan is. Chapeau!

Superheldenfilms (Marvel vind ik werkelijk waardeloos) zijn helemaal niets voor mij, maar komedies met superhelden kan ik nog wel trekken. Hier wordt ook leuk geknipoogd naar het superheldengenre en sommige running gags vond ik best wel geinig.

Zeer aanbevelingswaardig, maar WEL een KINDERFILM!

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

Ik heb deze prima familiefilm vol actie en avontuur samen met mijn kleinzoon gekeken en hebben er allebeide van genoten. Ik denk dat bepaalde meisjes deze film wel leuk vinden, want de hoofdrollen worden zowel door jongens als meisjes gespeeld. Zeker een aanrader voor het hele gezin.

avatar van luijkx20

luijkx20

Best wel een leuke film al zeg ik het zelf

BBarbie

Ik weet niet zeker meer wat ik allemaal voorbij heb zien komen, maar het was over algemeen redelijk amusant. Sowieso is het een leuk idee om de heldenrollen aan kinderen te geven, terwijl volwassen noodgedwongen passief blijven. Op sommige momenten best leerzaam. Geen topfilm, maar heel aardig voor een keer.

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Veel heldenfilms hebben de fun en avontuur niet van deze film. Weliswaar gemikt op kinderen, maar met de nodige dosis plezier en een origineel verhaaltje. Best wel goed aangekleed, passend bij het genre. Het is luchtig natuurlijk, maar dat hoort er bij. Genoeg spanning op maat en verschillende grappige momenten. Een genre dat zichzelf niet altijd serieus moet nemen.

avatar van umbra

umbra

• 2033 berichten

Vrij zwak heldenfilmpje, mét reeks irriante kinderen. Zat weinig tot niets in. Echt een film voor de twaalfjarigen.

avatar van huiguh

huiguh

Prima vermaak voor mijn 8-jarige zoon, dat is overduidelijk de doelgroep van dit filmpje.

avatar van boemboem27

boemboem27

Leuk filmpje tot plm 12jaar,met nog een boodschap.

Leuk om gezien te hebben maar daar is het dan ook wel mee gezegd.

Niet meer niet minder...

avatar van filmkul

filmkul

Superheldenfilm die puur gemaakt is voor de jongere doelgroep. Het verhaal is niet hoogstaand en heeft een boodschap voor de kleine kijker. De uitwerking is best aardig. Het tempo ligt hoog en er is genoeg actie en spanning. De special effects zijn wat minder, maar daar zullen de kids zich niet aan storen. De film heeft ook de nodige humor. Visueel ziet alles er kleurrijk uit. Voor volwassenen niet aan te raden. 2.5/3.0