De Club van Lelijke Kinderen (2019)

Nederland
Familie / Avontuur

geregisseerd door Jonathan Elbers
met Jeroen van Koningsbrugge, Jelka van Houten en Roeland Fernhout

Paul, een 11-jarige jongen met grote flaporen, moet op een dag plotseling mee op schoolreisje. Al snel komt hij erachter dat hij in werkelijkheid samen met honderden andere kinderen wordt opgesloten omdat hij lelijk is. Op deze manier wil president Isimo het land opschonen. Paul weet te ontsnappen en richt samen met Sara en een aantal andere kinderen ‘De Club van Lelijke Kinderen’ op. Lukt het Paul en zijn vrienden de andere lelijke kinderen te bevrijden, en het regime van Isimo omver te werpen?

Vanaf 9 oktober in de bioscoop (Independent Films)

Trailer geplaatst

Complete rip off van Hitler ofzo? Isimo lijkt op hem, logo is nog net geen hakenkruis, er zit een hitlergroet in en de kinderen worden naar kampen gestuurd waar je schoorstenen op de achtergrond ziet...

avatar van Uier
Dude.

avatar van Mikemiglerafsof
De kids vonden het echt een fantastische film.

Ik vind het een erg leuke film! Het verhaal vind ik leuk. En dat het in de toekomst plaats vind. En ik vind het leuk Dat niet alleen lelijke kinderen zijn opgepakt door die Isimo maar ook bijvoorbeeld die Rox het mooiste meisje van de klas. Die door haar rode haar als lekijk word gezien En ik vind het erg leuk dat Georgina Verbaan erin speelt!! Ik vind dat het verhaal misschien wel over de toekomst gaat.