Big Time Adolescence (2019)

geregisseerd door Jason Orley
met Pete Davidson, Griffin Gluck en Sydney Sweeney

De zestienjarige maagd Mo groeit op in een saai dorpje. Hij is nog lang niet van plan volwassen te worden en amuseert zich rot met zijn beste vriend Zeke. Laatstgenoemde is een charismatische schoolverlater die een grote, maar vooral slechte, invloed heeft op Mo. Dit is niet zonder gevolgen.

avatar van schumacher
Hele goeie film, goeie acteurs ook die echt de film dragen.
Steekt goed in elkaar, goed sfeertje ook.
Komedie zou ik het niet noemen.

Genoten vh begin tot het einde.

Prima film .

De film gaat over een getatoeëerde drop-out die blowt drink en geen baan kan vasthouden die omgaat met een veel jongere, nette onervaren jongen die tegen hem opkijkt. Waarom ze daadwerkelijk met elkaar omgaan is met niet duidelijk want het leeftijdsverschil is groot. Hoewel het over drugs en drank en losers gaat blijft het een heel plezierige film. Oudere Zeke blijft eigenlijk altijd vriendelijk. De film kijkt lekker weg. Geen standaard high school film