A Dog's Journey (2019)

Komedie / Drama

geregisseerd door Gail Mancuso
met Kathryn Prescott, Dennis Quaid en de stem van Josh Gad

Bailey leidt een goed bestaan op de boerderij bij Ethan en diens vrouw Hannah en heeft er een leuk nieuw speelvriendinnetje bij: Ethans kleindochter CJ. Maar dan besluit CJ’s moeder Gloria de baby weg te halen. Terwijl Bailey zich voorbereidt op het verlaten van zijn oude leven voor een nieuw, maakt hij de belofte aan Ethan om CJ terug te vinden en haar te beschermen.

• Vanaf 13 juni in de bioscoop

Vanaf 13 juni in de bioscoop (eOne)

avatar van John Milton
Ik denk hoe kán dat, ik heb deze toch al gezien? maar dat was A Dog's Purpose (2017).

John Milton schreef:

Het wordt nog verwarrender, deze komt later ook nog uit:
A Dog's Way Home (2019)

avatar van John Milton
lol, ja die zag ik gisteren verschijnen op de pindakaas idd. Ik denk dat ik wel zonder kan.

Wat het bij deze nog verwarrender maakt is dat Dennis Quaid blijkbaar ook weer meedoet!
Edit: huh, maar dit is een remake?
Edit 2: ah, vervolg!

avatar van huppelepup
kappeuter schreef:
Het wordt nog verwarrender, deze komt later ook nog uit:
A Dog's Way Home (2019)

Dit is een totaal andere film, weliswaar over een hond, maar met slechts één leven.
Overigens is die voor hondenliefhebbers een aanrader!