Storm Boy (2019)

Australië
Drama / Familie

geregisseerd door Shawn Seet
met Geoffrey Rush, Jai Courtney en David Gulpilil

Een jongen genaamd Storm Boy groeit op aan de mooie, onbewoonde kustlijn in het zuiden van Australië. Op een dag weet hij drie verweesde pelikanen te redden waarna hij ze in huis opneemt. Er groeit een sterke band tussen de dieren en de jongen. Tussen Storm Boy en zijn vader verloopt het minder vlot en de twee staan op gespannen voet.

Tweede verfilming van het gelijknamige boek van Colin Thiele.

Storm Boy (1976)

avatar van Leo1954
Tussen Storm Boy en zijn vader verloopt het minder vlot en de twee staan op gespannen voet.???

avatar van schumacher
Ik wist niet goed wat te verwachten van deze film.
Moet zeggen dat het eens iets anders is dan de vele andere films die we wekelijks/maandelijks zien.
Velen zullen het maar saai vinden, ik vond het nog best oke, maar dat heeft dan weer ermee te maken dat ik zelf een dierenvriend ben en dat kind doet me aan mezelf denken. De band die je hebt met een dier, nog steeds snappen velen dat niet.
Ook het landschap was mooi om zien.

Al bij al een mooie film die voor mij zeker een dikke 3.5 krijgt al hoef ik die nu niet persee een 2de keer te zien.

avatar van DreamTech
Prachtige film had hier voor Mia en de leeuw gezien vond deze nog iets mooier verhaal er om heen sja geen idee maar ze moeten wat verzinnen dus mijn tip eerst Mia en dan deze film kijken heb je een mooie avond !!