The Art of Racing in the Rain (2019)

Komedie / Drama

geregisseerd door Simon Curtis
met Milo Ventimiglia, Amanda Seyfried en de stem van Kevin Costner

Vanuit het perspectief van hond Enzo wordt het verhaal verteld van Denny Swift, een man die de droom heeft autocoureur te worden. Door de innige band onderling heeft Enzo veel inzicht gekregen in de menselijke staat en de technieken die benodigd zijn om alles in het leven te bereiken wat je maar wilt. Deze levenslessen zijn belang in alle tegenslagen die ze op hun pad zullen tegenkomen.

• Vanaf 30 oktober in de bioscoop

Vanaf 30 oktober in de bioscoop (The Walt Disney Company Benelux / 20th Century Fox)