The King of Staten Island (2020)

1 stem

Komedie / Drama

geregisseerd door Judd Apatow
met Pete Davidson, Marisa Tomei en Bill Burr

Scott verloor zijn vader op zevenjarige leeftijd en haalt zich sinds zijn tienerjaren voortdurend problemen op de hals. Nu in de twintig brengt hij zijn tijd door met drugs, hangt hij wat rond met zijn vrienden en papt sporadisch aan met een jeugdvriendin. Wanneer zijn moeder begint te daten met een luidruchtige brandweerman, het beroep dat zijn vader tevens beoefende, zet dit een kettingreactie in gang.

• Vanaf donderdag 25 juni in de bioscoop

Vanaf 3 september in de bioscoop (Universal)

Apatow weer met zn onnodig lange films.