Woman (2019)

Frankrijk
Documentaire

geregisseerd door Yann Arthus-Bertrand en Anastasia Mikova
met Norma Bastidas, Gabriela Melgoza en Virginie Raisson

“Woman” is een wereldwijd project dat een stem geeft aan 2000 vrouwen in 50 verschillende landen. Er wordt een licht geworpen op de onrechtvaardigheden waaraan vrouwen over de hele wereld worden blootgesteld. Wat “Woman” echter het meest wil onderstrepen is de innerlijke kracht van vrouwen en hun vermogen om de wereld te veranderen, ondanks alle moeilijkheden waarmee ze worden geconfronteerd.

• Vanaf donderdag 12 maart in de bioscoop

Vanaf 12 maart 2020 in de bioscoop (Cherry Pickers Filmdistributie)