Bik Eneich: Un Fils (2019)

Alternatieve titels: A Son | Un Fils

Tunesië / Frankrijk / Libanon / Qatar

geregisseerd door Mehdi Barsaoui
met Sami Bouajila, Najla Ben Abdallah en Youssef Khemiri

Het verhaal speelt zich af in Tunesië tijdens de zomer van 2011. Fares en Meriem brengen met hun 10-jarig zoontje Aziz hun vakantie door. Alles eindigt in een ramp, wanneer de knaap per ongeluk in een hinderlaag wordt neergeschoten. Zijn verwonding zal hun leven veranderen: Aziz heeft een levertransplantatie nodig. Deze gebeurtenis leidt tot de onthulling van een groot familiegeheim.

• Vanaf donderdag 4 juni in de bioscoop

Vanaf 4 juni in de bioscoop (Cinéart Nederland)