Aliens in the Attic (2009)

Alternatieve titel: Vreemde Gasten

Verenigde Staten / Canada
Avontuur / Fantasy

geregisseerd door John Schultz
met Ashley Tisdale, Robert Hoffman en Kevin Nealon

De familie Pearson wil een weekend weg en besluit hun vakantiehuis weer eens op te zoeken. Ze ontdekken echter dat deze is overgenomen door aliens. De tienerdochter Bethany ontdekt al snel dat ze alles op alles moeten zetten om te voorkomen dat deze aliens de wereld zullen overnemen.

avatar van Rodger
Voor de kids een leuke film, actie.. avontuur en humor.
2.5**

avatar van Phantasm
Leuke wegkijker die prima in elkaar is gezet.

avatar van missl
Flauw, mijn nichtje vond er ook niets aan.

avatar van Shadowed
Flauw inderdaad.

Vooral op kinderen gericht en onder andere dus ook voor kinderen dus vooral genietbaar. Volwassenen zullen eigenlijk ook al vroeg doorkrijgen dat dit flauw is en zullen het dus minder waarderen dan de kleinste. Gelukkig blijft de film vlot.

Vervelende types genoeg en weinig sympathie voor een karakter. De aliens zelf zorgen hier en daar wel voor wat onderbroekenlol en dat kijkt wel prima weg. Een echt verhaal is ook eigenlijk niet echt aanwezig, en dan heb je alleen nog maar kinderlijke slapstick over.

Prima voor vermaak, maar een echt goede film kun je dit absoluut niet noemen. Vermakelijk en niet veel meer dan dat, redelijk acteerwerk en hier en daar een komische noot te bekennen. Een film die dus niet veel toevoegt in het genre.