• 8.661.028 stemmen

Releasedatum: 29 maart 2018

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Ready Player One

"A better reality awaits."

In de nabije toekomst ontsnapt de geïsoleerde tiener Wade Watts van zijn saaie bestaan wanneer hij inlogt op OASIS, een wereldwijd gebruikte virtuele utopie waar gebruikers idyllische alternatieve levens kunnen leiden. Als de excentrieke miljardair die OASIS heeft verzonnen komt te overlijden, stelt hij zijn enorme fortuin beschikbaar aan de winnaar van een grote virtuele schattenjacht. Wade gaat als een van miljoenen gamers op jacht naar de schat en moet het al snel opnemen tegen grote bedrijven en andere tegenstanders die er alles aan doen om de schat het eerst te vinden.

Social Media

Zhou / Sho

Toshiro / Daito

avatar van Slikbeer Slikbeer

Slikbeer Slikbeer

Mijn god, ik word van de reclame al moe....

avatar van johan_sb2

johan_sb2

Slikbeer Slikbeer schreef:

Mijn god, ik word van de reclame al moe....

Zo ongeveer 3x per reclamebok inderdaad.

avatar van ILDIB

ILDIB

Don't say anything. En vervolgens lullen als Brugman

BA baracus driving skills

Iedereen loopt in dikke jas maar meisje heeft t blijkbaar heet en doet geheel onnodig pak half uit om in tanktop rond te rennen, vermoedelijk om de pubers nog wat eyecandy te geven.

Enorme kinderfilm. De hints naar de 80s zijn van belabberd niveau. Muziek veel te weinig. Behalve dan het vreselijke orkest dat melodramatisch op de achtergrond alle cliché soundscores binnenkopt.

Heel mooi gemaakt maar zo voorspelbaar...

En die sliskoning in volledig ongeloofwaardig in zijn rol..

Ondanks dit alles toch vermakelijk.

avatar van shrink

shrink

• 2081 stemmen

Vooral een leuke film voor kids die de hele dag aan het gamen zijn. Leuk verhaal en mooi gemaakt.

avatar van knuppel ihhh

knuppel ihhh

Nooit van deze film gehoord maar kwam hem tegen op tv... verrassend goede film... zat allemaal prima in elkaar... behalve de veel te drukke race langs donkey kong...

Dit is een film vol standaard clichés en zonder karakters die ik interessant vond.

Helaas moet je de film eerst zien om te ontdekken dat er geen reden is om deze te zien.

Het zou nog wat zijn als het een interessante filmervaring was.

Je kunt ver van te voren zien hoe het gaat aflopen. En dat gaat dan ook zoals je verwacht.

Dit is niet de eerste film in zijn soort. Of de 2de of 1000ste. Een nieuw concept bevat de film niet. Dus daar moet ie het niet van hebben. Een zelfde soort spektakel heb ik al (te)vaak gezien. En vaak beter.

De film riep bij mijn geen vragen op en konden de antwoorden mij ook niets meer schelen.

Deze film is naar mijn mening een shitshow.

avatar van davey400

davey400

Nu na een paar jaar toch nog eens herzien en nog steeds snap ik de hoge score niet.

Het is een audiovisueel spektakel, maar daar houdt het wel mee op.

avatar van Hoggiebro

Hoggiebro

Zeer vermakelijke film, ook voor grote jongens. Echte Spielberg film. Aanrader voor jong en oud

avatar van Atheistus

Atheistus

Leuke film. Maar naar buiten stappen en daar allemaal Smarts zien was een beetje raar...

avatar van Jotil

Jotil (crew bioscoopreleases)

Vanaf 22 september 2022 in 4DX opnieuw te zien in de bioscopen.

avatar van SergioMalick

SergioMalick

Herzien in 4k en het eerste uur was echt uitstekend. Lekker vlot, leuke in-game personages en fijne visuals. Wanneer de personages in real life elkaar ontmoeten wordt het steeds slechter.

Hoe kan Olivia Cooke nu weer Artemis spelen? Veels te knap natuurlijk voor een geeky omgeving. En dan proberen ze haar "minder aantrekkelijk'' te maken met een vlek om haar oog heen, wat totaal niet lukt.

avatar van Mr-Mcmovie

Mr-Mcmovie

Herzien, maar nu in 4k, en dat doet veel goeds aan deze film!

A whole other level in 4k....prachtig!

Een halfje er bij