menu

Film / Cast en crew / Daniel Radcliffe

zoeken in:
ah

en ik maar denken dat hij het nog maar een jaar had ofzo

UIt de bevestiging dat hij die ziekte heeft, word er gezegd dat de vorm zo mild is, dat hij alleen bij een erge aanval zijn veters niet kan strikken. Dus zo erg is het allemaal niet, denk ik. Gelukkig.

Ook Alan Horn heeft nog een verklaring aan de fans gegeven. Ik heb hem zo goed mogelijk vertaald naar het nederlands:
Velen van jullie hebben naar mij geschreven om jullie teleurstelling uit te leggen. Alsjeblieft, ben er van verzekerd dat wij jullie liefde voor Harry Potter delen en we zouden nooit iets doen wat niet goed zou zijn voor de films (ze laten er te veel uit, de sukkels.) Over de afgelopen 10 jaar, hebben we alle films beschermd en de intrigiteit van de boeken, waar ze gebaseerd op zijn.
De beslissing om Harry Potter and the Half-Blood Prince te verplaatsen naar zomer 2009 was niet lichtjes genomen. En het was echt niet bedoeld om onze Harry Potter fans boos te maken. We weten dat jullie de films gemaakt hebben tot wat het is, en we bedanken jullie voor jullie enthousiasme. Als ik nog even iets mag zeggen: er zou een gat van twee jaar tussen Half-Blood Prince en Deathly Hallows part 1 zitten. Dus, we moeten nu iets langer wachten op Half-Blood Prince, maar daarna hoeven jullie geen twee jaar meer te wachten op Deathly Hallows part 1 (1 jaar en 4 maanden moeten we wachten.)
Het spijt me dat ik jullie teleurgesteld heb, maar als jullie nog even volhouden, dan geloof ik dat het het wachten waard zal zijn. (Ik hoop met heel m'n hart dat hij gelijk heeft.)

Mij kan het niet zo veel schelen alleen vind ik het wel sneu voor de mensen die op een Potter film hadden gehoopt natuurlijk. Dat van Radclife wist ik nog geeneens maar hopelijk gaat het goed met hem.

lientje123
mos18 schreef:
Dyspraxie is een niet zichtbare handicap, het is een stoornis bij het correct verwerken van informatie. Dit leidt tot moeilijkheden bij de motoriek en motorische vaardigheden. Vaak gaat dyspraxie samen met problemen met de spraak, taal, waarnemen, denken en gevoelige tastzin. Verondersteld wordt dat dyspraxie veroorzaakt wordt door onvolgroeidheid of vertraging in de ontwikkeling van neuronen en bij ongeveer 2% van de bevolking zichtbaar is.

Kun je stoppen? Alsof hij dat heeft. Dat hele Dyspraxie ding bestaat nog geen eens. En waarom zou hij zijn schoenveters niet kunnen strikken???

lientje123
lientje123 schreef:
(quote)

Kun je stoppen? Alsof hij dat heeft. Dat hele Dyspraxie ding bestaat nog geen eens. En waarom zou hij zijn schoenveters niet kunnen strikken???

O sorry mos, ik dacht dat je het verzon maar je hebt het ergens van. Mijn excuses hiervoor.

Ik ben benieuwd naar zijn nieuwe film: Woman in Black, The (2011)
Ik hoop alleen dat hij dat Potter imago een beetje van zich afschud.

Alleen in HP gezien. Niet geweldig ofzow.

Alleen bekend van de Harry Potter films. We zijn exact op hetzelfde datum jarig, dus ik ben ook met de HP-films opgegroeid.

Voor de rest ken ik geen andere films dan die, dus nog een jong acteur met een beperkt ervaring, wat waarschijnlijk nog gaat groeien...

606
Hij ziet er zeer belabberd uit, lijkbleek gaat niet echt super met die gast.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=aKdV5FvXLuI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:56 uur

geplaatst: vandaag om 01:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.