menu

Film / Cast en crew / Jesse Eisenberg

zoeken in:
Had hem al eerder gezien in Zombieland, maar toen viel die nog niet zo op. Niet slecht hoor.. dat zeker niet.. Maar in The Social Network maakt hij echt indruk.. Zag dat dit topic nog niet aangemaakt was.. dus jah .

Ik moet eerst even vooropstellen dat ik nog niet veel van heb gezien en dus eigenlijk niet kan/mag oordelen.. maar ik vind hem een beetje overhyped op een of andere manier. Daarom staat het me een beetje tegen om nóg meer van 'm te zien. Zal wel aan mij leggen, maargoed, ik heb (nog) niet veel met dit knulletje.

Ik heb jaren geleden Cursed gezien. Weet me niet veel meer van die film te herinneren, maar schijnbaar, vond ik hem in die film wel knap.
In the Social Network vond ik hem wel erg, erg goed, hij is erg gegroeid sinds ik hem in Cursed gezien heb (the Squid and the Whale, en Zombieland moet ik nog zien). Niet de allerbeste acteur, maar sommige acteurs hebben gewoon iets, en hij hoort ook zeker tot de acteurs die gewoon iets hebben. Wat dat ook is.

Eén van de grootste talenten van zijn lichting, iemand om in de gaten te houden. Vond ik al na het zien van The Squid and the Whale. Geldt ook voor Andrew Garfield trouwens.

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=e1mqGQ6M69E

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Why Stop Now (2012)

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=xWhikLYeSQ0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

The Double (2013)

Gast
geplaatst: vandaag om 08:05 uur

geplaatst: vandaag om 08:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.