The Art of Self-Defense (2019)

geregisseerd door Riley Stearns
met Jesse Eisenberg, Alessandro Nivola en Imogen Poots

Casey wordt op een dag op straat aangevallen. Van de kaart gebracht schrijft hij zich vervolgens in bij een lokale dojo die geleid wordt door een charismatische en mysterieuze sensei. Door de lessen hoopt Casey zichzelf in de toekomst te kunnen verdedigen.

avatar van John Milton
Ik weet dat niet iedereen even gecharmeerd is van Jesse Eisenbergs Persona. Ik snap die kritiek, maar ik vind zijn rollen wel altijd interessant, en de films die hij kiest (losstaand van zijn rol met inderdaad regelmatig de te verwachten 'trekjes') vaak erg de moeite.

Ben ook benieuwd daar deze titel. Eerste review die ik zie is behoorlijk positief.

The Art of Self-Defense Review: A Brilliant Dark Comedy – /Film - slashfilm.com

Riley Stearns' vorige film Faults (2014) was ook een prima debuut, moet ik zeggen.

avatar van Shinobi
Jesse Eisenberg goes 'The Karate Kid'.

avatar van Nicholas
Ziet er interessant uit. Geinige trailer.

wanneer komt ie in nl in de bios?