Why Stop Now (2012)

Komedie / Drama

geregisseerd door Phil Dorling en Ron Nyswaner
met Jesse Eisenberg, Melissa Leo en Tracy Morgan

Dit is het verhaal van Eli Smith, een pianovirtuoos, die moet omgaan met zijn onrustige moeder Penny en hierbij hulp krijgt van een onfortuinlijke drugsdealer, Sprinkles, op de dag waarop hij een auditie heeft voor een prestigieus muziekprogramma. De situatie loopt uit de hand wanneer deze bonte bende geconfronteerd wordt met fouten uit het verleden, uitdagingen voor de toekomst en de mogelijkheid op liefde.

avatar van Koen87
Afgaande op de trailer ging ik uit van een komedie. Echter is het een drama waarin de beperkingen van alle acteurs naar boven komt.