menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Free Record Shop / Boekenvoordeel

zoeken in:
Samen voor €10.
En alle genoemde titels waren Blu-ray's.

Was het bij Boekenvoordeel Utrecht maar zo'n feest. Daar liggen steeds dezelfde oninteressante titels te verstoffen.

Ja hier in Groningen en Leeuwarden is er ook niet veel leuks. Maar ga zeker War for the Planet of the apes even kopen binnenkort.

Hier nu ook de jackpot bij de 5v10 en ook planet of the apes en atomic blonde voor de 2v10 gekocht. boekenvoordeel en bedankt j0enne

Nu wel geslaagd in Utrecht. 7 blu’s voor € 20.

Er zijn weer een aantal blu-ray titels toegevoegd aan de 5 voor 10 actie. Onder meer Men in Black 1 en 2, xXx, xXx the next level, Starship troopers 3, Mary Shelley's Frankenstein (Robert de Niro), Lakeview Terrace, 30 days of night: dark days en de Extended versie van The Davinci code.

Ik heb ze bijna allemaal.

Bij die in Rotterdam Zuidplein is deze nieuwe lading nog niet aangekomen, of al weer weggekaapt.

Rvdz schreef:
Bij die in Rotterdam Zuidplein is deze nieuwe lading nog niet aangekomen, of al weer weggekaapt.

Ik ben bang voor je dat het dat laatste is, want bij een ander filiaal kom ik boven eerder genoemde titels ook nog onder meer R.v. (runaway vacation), Freedomland, Charlie's Angels: Full Throttle, This is the End, Good Luck Chuck en The Warrior's Way tegen. Ik denk dat je wat dat betreft net even mazzel moet hebben.

Zouden ze een deal hebben gemaakt met Sony

Is nu een 3=10 actie zitten best wel wat goede dingen bij ook steelbooks.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:54 uur

geplaatst: vandaag om 17:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.