• 8.254.715 stemmen

Geregisseerd door: Niels Arden Oplev

Met onder meer: Nina Dobrev, Elliot Page en Diego Luna

Releasedatum: 9 november 2017

Plot Flatliners

"You haven't lived until you've died"

Vijf studenten geneeskunde zijn geobsedeerd door het mysterie van wat er na de dood gebeurt. Ze starten dan ook met een gewaagd en gevaarlijk experiment: door hun hart voor een korte periode te stoppen, veroorzaken ze een bijna-doodervaring. Hierdoor krijgen ze inzicht in het leven na de dood. Maar hun experimenten worden steeds gevaarlijker en uiteindelijk worden ze achtervolgd door de zonden uit hun verleden, die opgeroepen worden door de paranormale gevolgen van hun bezoekjes naar "de andere kant".

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van FlorisV

FlorisV

Flutliners. Ondanks Ellen Page en een bijrolletje van Sutherland doet de film vooral verlangen naar de op de keper beschouwd betere cast van het origineel. Het verhaaltje is zowat hetzelfde maar het wordt gewoon minder overtuigend verteld en visueel is er ook weinig te beleven. De karakters zijn verder niet interessant genoeg.

avatar van Dziban

Dziban

Mocht je Flatliners nog niet gezien hebben, kijk het origineel. Mocht je het origineel al gezien hebben, houden zo !!!

avatar van Noodless

Noodless

Matige remake van een film die ik ook al niet zo hoog in het vaandel draag. Om te vergelijken met het origineel wordt moeilijk omdat het ook al een lange tijd geleden is dat ik het origineel heb gezien. Maar qua cast was het sowieso al beter, ook al speelt hier Ellen Page wel mee. De waanbeelden vond ik in deze film wel goed gebracht en kan me ook niet herinneren van de originele film hoe die daar voorgesteld werden.

Qua horror is het erg matig ondanks de nare gedachten rondom het thema. 5/10

avatar van SmackItUp

SmackItUp

Maar, wel met Nina Dobrev

avatar van bjerik76

bjerik76

Ik heb hem uiteindelijk wel afgekeken.

Wat ik wel van het origineel weet, was dat i deze erg spannend en vernieuwend vond destijds.

Vervolgens kwam de gehele Final Destination reeds, en toen deze remake, die ik eigenlijk weer erg vond lijken op Final Destination.

Geen twist of of supper spannende scenes. Ik was er niet helemaal weg van.

avatar van frans123

frans123

Ik weet genoeg, geen enkele 3 erbij.

avatar van Chelsea94

Chelsea94

Ik vond hem heel tof, deze film is helemaal mn ding, mysterieus, spannend. Maarja misschien is het voor mijn generatie gemaakt.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 1996 berichten

Heb deze overbodige remake vanavond gezien op Netflix. Kan bij lange na niet tippen aan het origineel. 2.5

avatar van Egulio

Egulio

Chelsea94 schreef:

Yep dat denk ik ook!

Wel leuk dat die Kiefer erin voorkomt.

avatar van Daan258

Daan258

Het origineel uit 1990 nooit gezien dus kon ik de film ook niet met elkaar vergelijken.

Enige wat ik wist is dat Sutherland hier een kleine rol heeft en in het origineel een van de hoofdrollen speelt.

Sowieso zijn de eerste 50 min van de film echt doorbijten en is het weinig interessant. Na de eerste helft lijkt het allemaal eindelijk een beetje opgang te komen maar helaas had ik wat te vroeg gejuicht.

Het weet niet los te komen en blijft de hele tijd op hetzelfde niveau hangen waar vrij weinig gebeurd.

De speelduur was daar bij ook niet fijn, het had allemaal veel korter gemogen.

Enige leuke was om Ellen Page te zien spelen, de rest van de cast vond ik ook maar matig.

avatar van slam1975

slam1975

Mwoah, zo slecht vond ik hem nou ook weer niet. Maar het origineel had zo een echte beklemmende sfeer, dat voelde ik hier niet echt. Allemaal te gelikt en we zijn ook erg verwend, alles is al gedaan. Al met al bleef deze me wel boeien. Keek lekker weg. Verhaal is eigenlijk hetzelfde. Aanrader voor een avondje thuis op de bank.